Jumaat, 5 Ogos 2011

SOSIALIS MANIPULASI ISU MENGHALALKAN MURTAD.

Golden Dragon avatarJEMU DAN MUAL dengan sikap dan tindakan bangang ahli politik pembangkang yang selalu dahagakan publisiti murahan di mata awam. Oleh kerana BEERSHIT RM200 gagal total dan dek kerana kegagalan strategiyang bahlol pembangkang, kini di dalam bulan Ramadan yang muliapun pembangkang tidak benarkan umat Islam menjalani amalan ibadat puasa dengan tenang dan aman. Memang celaka total lah politik pembangkang di tambah lagi oleh sokongan-sokongan daripada bloger dan penyokong bengap mereka. Inilah sikap ektrimis dan amalan SOSIALIS. Mereka tidak menghormati agama ISLAM dan ibadat puasa ISLAM. Sosialis sentiasa saja mencari jalan untuk memporak perandakan keharmonian agama di Malaysia.

Sememangnya kita mengetahui adanya unsur-unsur ektrimis di pihak gereja-gereja tertentu terutamanya yang dikuasai oleh ahli politik pembangkang seperti di kawasan Subang Jaya, Kelang dan Damansara cuba menimbulkan pelbagai reaksi dan tindakan provokasi antara agama.Ini adalah kerana pembawaan ektrimis ahli politik pembangkang yang tidak pernah bertolak ansur di dalam apa jua isu. Mereka hendak tunjuk keras kepala mereka sahaja. 

Inilah jadinya apabila kita memilih ahli-ahli politik yang bebal, sangap bengap bahlol seperti ahli politik Sosialis pembangkang menjadi Ahli Parlimen dan Ahli Dewan Undangan Negeri, mereka sanggup HALALKAN MURTAD !

selamat berbuka puasa
TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...