Jumaat, 5 Ogos 2011

ANWAR IBRAHIM TAK PERLU DI PAKSA SUMPAH MUBAHALAH CUKUP KITA YAKIN DENGAN AYAT 61 SURAH AALI IMRAN.

Golden Dragon avatarHambe tertarik dengan entri PAPA GOMO mengenai perkara itu yang PAPA GOMO salinkan semula daripada kiriman emel peminatnya. Ini berkenaan dengan keyakinan kita kepada ayat 61 surah Aali Imran (Keluarga Imran). Pendapat peminat Gomo itu adalah benar. Kita sebenarnya tidak perlu memaksa ANWAR IBRAHIM bersumpah mubahalah sebaliknya kita perlu yakin dengan ayat 61 surah Aali Imran. Keyakinan kita dengan ayat 61 Aali Imran tersebut dengan sendirinya akan menjadikan kita TIDAK MEMPERCAYAI ANWAR IRAHIM, PKR, DAP, PAS & PSM. Ayat 61 surah Aali Imran itu adalah seperti di bawah ini. Baca dan fahami betul-betul.




Dalam ayat 61 surah Aali Imran telah menjelaskan dengan sejelas-jelasnya SUMPAH MUBAHALAH itu ada di dalam al Qur'an. Saiful telah bersumpah Mubahalah, DS Najib telah bersumpah Mubahalah dan Datuk Eskay telah bersumpah Mubahalah. Dimanakah SUMPAH MUBAHALAH Anwar Ibrahim jika beliau seorang yang BENAR dan TIDAK BERDUSTA?

Klik ke pautan ini untuk membacanya lebih lanjut PAPA GOMO

TEPUK DADA TANYA IMAN!

1 ulasan:

C L J berkata...

Bakan nak paksa dia. Tetapi rasanya hairanlah juga. Kerana kalaulah dia bersumpah tentu sahaja berbondong bondong penyokong penyokongnya akan beratur dibelakangnya. Kenapalah dia tskut sangat nak bersumpah tu. Takjub jeeee...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...