Khamis, 18 Ogos 2011

PAS ALAMI SINDROM KHILAF IDENTITI YANG SERIUS.

PAS selepas muktamar penuh glamer nya dalam bulan Jun dan selepas Anwar Ibrahim diminta membela diri dalam kes liwat nombor dua, semakin hanyut dan tenggelam dalam sindrom khilaf identiti. PAS kelihatan seperti tidak tahu lagi samada mereka adalah pejuang Islam atau mereka adalah pencacai Trintiti Evangelikal Sosialis Religus.

Bermula sejak sebelum merdeka, PAS diterajui oleh kumpulan pembaharu agama yang di sebut sebagai Tajdid. Golongan ini menolak kesemua nilai-nilai tradisi Islam yang di bawa oleh empat mazhab utama. Selepas itu PAS dipimpin oleh seorang yang berfahaman sosialis religus seperti Dr Burhanuddin Al Helmi yang cenderung kepada semangat Nasionalis Sosialisma. Tidak lama selepas itu PAS dipimpin oleh golongan-golongan penyesat agama seperti Nik Ajih Hj Hadi.

Kini setelah menikmati kemenangan tak terduga dalam PRU 12, PAS semakin menyimpang jauh dari JALAN SIASAH ISLAM melalui TAHALUF SYAITHONIROJIM LAKNATULLAH dan SIAYASI TAK-JADI.

Dalam isu DUMC, PAS lebih menyibukkan diri mereka dengan menuduh yang bukan-bukan kepada UMNO tanpa memberikan bukti-bukti yang jelas. Menyaman PAPA GOMO dan membuat lapuran Polis terhadap PAPA GOMO tidak akan dapat memadamkan dosa-dosa besar PAS dalam menyesatkan akidah umat Islam dan menyokong gerakan murtad yang dipercayai dilindungi oleh sekutu mereka dalam PKR dan DAP. Apakah selepas ini PAS tidak algi menjadi PAYUNG AKIDAH ? ADA BULAN DI SALIB?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...