Khamis, 18 Ogos 2011

ISU DUMC: LAGI BUKTI PENDEDAHAN.

BERTEKAK dan bertegang leher sudah tiada berguna lagi. TV9 dengan beraninya mempaparkan temubual dengan dua orang kanak-kanak yang dikatakan telah didakyahkan oleh segelintir malaun dengan doktrin-doktrin kepercayaan Triniti melalui kelas tuisyen. Berdasarkan kepada temubual tersebut, kanak-kanak terbabit didakyahkan dengan kaedah 'Reward and Punishment'. Jika berjaya menghafal lagu-lagu berkenaan Jesus maka mereka diberikan hadiah jika gagal mereka di hukum.

Ramai yang ditemui mengeluh dan melahirkan rasa kekesalan dengan gerakan malaun-malaun terbabit. Kita maklum gerakan memurtadkan orang Melayu Islam memang sudah lama dijalankan sejak 500 tahun dahulu. Malah semasa pentadbiran BN dahulu pun ianya tetap dilakukan. Namun semenjak dua menjak Pakatan Pembangkang Haramjadah menguasai ima buah negeri dan menjadi kerajaan negeri, gerakan tersebut sudah dilakukan dengan terang-terangan. Ini kerana malaun-malaun berkenaan tahu mereka bakal dilindungi oleh pencacai-pencacai bangang daripada barisan PKR PAS dan DAP. Jadi apa perlu mereka takut pun.

Nampaknya, hambe terpaksa keluarkan lagi mengenai matlamat NECF. Anda tahu apakah NECF itu ? NECF ialah pertubuhan PENGANUT-PENGANUT KRISTIAN EVANGELIKAL KEBANGSAAN yang ditubuhkan bagi memperjuangkan PENGEDARAN BIBLE VERSI MELAYU BOLEH DISEBARKAN KEPADA SEMUA RAKYAT MALAYSIA bersesuaian dengan matlamat dan visi KUMPULAN EVANGELIKAL seperti DUMC yakni MELAKUKAN KONVERSI KE ATAS UMAT MANUSIA YANG PADA ANGGAPAN MEREKA MERUPAKAN GOLONGAN YANG TIDAK SELAMAT KERANA TIDAK MEPERCAYAI DOKTRIN TIRINITI.

DUMC ADALAH MERUPAKAN ANGGOTA NECF dan kerana itulah adanya kenyataan rasmi daripada Pengerusi NECF mempertahankan DUMC. Amat pelik lah bagi sebuah organisasi seperti PAS yang mampu mengesan beribu-ribu PATI diberikan taraf warganegara , kononnyalah gagal mengesan malaun-malaun yang mungkin dalam jumlah beribu-ribu menjalankan MISI EVANGELIKAL EKSTRIM menyalahi FASAL 4 ARTIKEL 11 PERLEMBAGAAN MALAYSIA.

Disinilah kita dapat menyimpulkan drama yang dimainkan oleh PAS, PKR dan DAP dalam isu murtad. Kita perlu ingat MAJLIS AGAMA ISLAM SELANGOR DAN PULAU PINANG AKAN MENYERAHKAN ANGGARAN BAJET MEREKA PADA 31 HB OKTOBER INI BAGI PENGURUSAN DAN PERBELANJAAN MEREKA UNTUK TAHUN HADAPAN. Berdasarkan kepada SEKSYEN 82 (2) ENAKMEN PENTADBIRAN AGAMA ISLAM DI KEDUA BUAH NEGERI TERSEBUT, BAJTE BERKENAAN WAJIB DILULUSKAN OLEH EXCO NEGERI MASING-MASING. BAYANGKANLAH WAHAI TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN KEADAAN YANG BEGITU MENDESAK SEDANG MENANTI MAJLIS AGAMA KEDUA-DUA BUAH NEGERI TERSEBUT.

PENERANGAN DAN PENDEDAHAN WAJIB DITERUSKAN BAGI MENYEDARKAN ANGGOTA-ANGGOTA MAJLIS AGAMA ISLAM DI KEDUA BUAH NEGERI MENGENAI BAHAWA PERMAINAN POLITIKAL MANUVER OLEH PKR DAN DAP. PAS WAJIB DISEDARKAN SAMADA DENGAN CARA KATA BIDALAN ' KETUK PAKU DENGAN TUKUL' ATAU CARA BERHEMAH. KEPADA ORANG RAMAI, IKUTILAH PENDEDAHAN DEMI PENDEDAHAN OLEH BLOGER PRO KERAJAAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...