Ahad, 21 Ogos 2011

FBC : SALAKAN TEBARU FAEKAH.

KENAPA LAH RAMAI SUNGGUH BAKAT-BAKAT BANGANG TAK CUKUP PENDIDIKAN DALAM PAKATAN PEMBANGKANG? ANDA TENTU KENAL DENGAN FAEKAH ANAK DARA TUA KELULUSAN UNDANG-UNDANG YANG DI AMBIL OLEH KHALID GG BEKERJA SEBAGAI SETPOLNYA. BUKAN KERANA BELIAU CERDIK BIJAK DAN PANDAI TAPI KERANA BELIAU BOLEH DIJADIKAN PEMBESAR SUARA MENYALAK BAGI PIHAK BOSNYA.





Pada kali ini tugasan utama Faekah ialah menyalak mengenai pembiayaan kontrak berjumlah RM28.4 juta kepada FBC (Fact Based Communication) sebuah syarikat berpengkalan di UK bagi tugas-tugas mempromosikan Malaysia di luar negara. Kontrak tersebut telah ditandatangani semasa pentadbiran Pak Lah dan tempoh kontrak masih berbaki 2 tahun. FBC telah berjaya menangkis semua isu-isu serangan yang disebarkan oleh Anwar Ibrahim di luar negara melalui rangkaian-rangkaian BBC, CBNC dan Al JAzeera. 

Bayangkanlah, kerajaan terpaksa membelanjakan sebegitu banyak wang akibat gara-gara Anwar Ibrahim memburuk-burukkan imej negara sendiri, Sepatutnya Anwar Ibrahim dipersalahkan dalam hal ini. Akibat perbuatannya yang jahat telah merugikan wang pembayar cukai.Jika Anwar Ibrahim tidak memburuk-burukkan imej negara sudah tentu tidak perlu kerajaan mmebelanjakan wang pembayar cukai tersebut! Baca selanjutnya artikel yang menarik mengenainya di MYKMU FBC: FAEKAH MENYALAK LAGI ...

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...