Jumaat, 19 Ogos 2011

DAP TIDAK AKAN SENANG DUDUK SEHINGGA TIADA MELAYU BERAGAMA ISLAM LAGI DI MALAYSIA INI.

DAP TIDAK AKAN SENANG DUDUK SEHINGGALAH TIADA LAGI MELAYU BERAGAMA ISLAM DI MALAYSIA INI DAN UMNO DIHAPUSKAN TERUS. Anwar Ibrahim dan kepimpinan PAS PUSAT pula tidak akan berhenti melakukan huru hara sehinggalah DAP mencapai citi-cita mereka. Jangan haraplah PKR dan PAS akan dihormati oleh DAP. Apa yang DAP lakukan sekarang ialah MEMBULI DAN MENGHAMBA ABDIKAN PKR & PAS sepuas hati mereka sehinggalah matlamat DAP tercapai. 


DAP membuli PAS dan PKR untuk melemahkan Melayu bagi tujuan penghapusan etnik. DAP bermatlamat agar Melayu menjadi minoriti di Malaysia. DAP bercita-cita agar ISLAM TIDAK MENJADI AGAMA RASMI PERSEKUTUAN. DAP mahu Cina ultra-kiasu mendominasi semua aspek kehidupan rakyat Malaysia seprti di Singapura, Tidak akan ada peluang saksama dan adil kepada Melayu, Bumiputera dan India di bawah pentadbiran dan dominasi politik DAP.

AGENDA MURTAD DAP adalah bertujuan untuk menghapuskan terus pengaruh ISLAM Ahlissunnah wal jamaah di bumi Malaysia dan menjadikan Islam itu seperti yang diamalkan di Singapura, Thailand, Filipina dan Indonesia. apalah sangat dengan Anwar Ibrahim yang sudah berusia 64 tahun dan jika mengikut Hukum Adat Anwar Ibrahim hanya mempunyai 15 tahun sahaja untuk hidup. Begitu juga dengan Nik Ajih dan Hj Hadi. Selepas itu siapakah yang akan menjadi penghalang kepada DAP dalam Pakatan Pembangkang?

15 sehingga 20 tahun sudah mencukupi buat DAP memurtadkan sebahagian besar orang Melayu dan Melayu beragama ISLAM akan menjadi minoriti.Pada masa itu sudah tidak relevan lagi Artikel 3 dan peranan YDPA serta Majlis Raja-raja. Oleh itu amat penting pada fasa ini UMNO benar-benar bangkit dan membantai secukup-cukupnya DAP. Jangan diberikan muka dan peluang lagi kepada DAP PKR dan PAS.

INI ADALAH PENTING BAGI MEMASTIKAN ARTIKEL 3, FASAL 4 ARTIKEL 11, ARTIKEL 153 DAN KEAGUNGAN ISLAM TERUS DIPERTAHANKAN SEHINGGALAH HARI KIAMAT, JIKA BOLEH. BIARLAH GENERASI MELAYU ISLAM DI MALAYSIA SELEPAS KEBANGKITAN ISLAM KEDUA TETAP MEMPERTAHANKAN AKIDAH AHLISUNNAH WAL JAMAAH. JANGAN BIARKAN DAP MENGHANCURKANNYA.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...