Isnin, 8 Ogos 2011

BERITA MENGEJUT! ANWAR BERJAYA BUKTIKAN BUKAN BELIAU MELIWAT!

NAHAI .. AWAT ? HANGPA DOK PECAYA KA LAGU TU TERJADI? Hangpa dah pikiaq habis-habis ka? Kalau belum mari ceq nak ceghita kat hangpa semua nooo ... memang betui lah ANWAR anak pak sedara Tok Cu Deris duk ujung Tanjong berjaya buktikan  dia tak meliwat ahh .. tapi bukan DATUK SERI ANWAR IBRAHIM , singkatan DSAI, yang baru kena Prima Facie kes ut dok sambung bicara hari nie ... bukan Anwaq hak tu .. ni Anwaq hak dok tang lain. Jangan nak kaluit lah hangpa. Itu dok tang satu ceghita ... tang satu lagi ceghita lagu camnie, betoi lah Anwar Ibrahim berjaya buktikan dia tak meliwat punkoq berok Pak Mat tapi tang dia balun punkoq Saifol tu dia kena PRIMA FACIE KES la nie. Amacam, hangpa semua nampak dah apa ceq nak habaq mai kt hangpa semua? Anwaq .. bulan posa nie hang elok lah dok usah muhung sana sini nooo ....

TEPUK DADA TANYA IMAN!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

addoiii.. jangan la duk buat citer main2 macam ni.. potong stim la orang nak baca..

Street Writer berkata...

i like

Tanpa Nama berkata...

potong la derr pepagi nihh....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...