Rabu, 27 Julai 2011

WAJIB TONTON 18SX! PERCUBAAN BERUK AMK MENYERANG DS NAJIB DI KL SENTRAL!


ANWAR IBRAHIM SEMAKIN TERDESAK. Bulan Ogos 2011 menanti Anwar dengan pintu mahkamah terbuka luas untuk mendengar apakah pembelaan yang Anwar Aljuburi ada, jika Anwar ada pembelaan. Setelah gagal melakukan Revolusi Jalanan melalui kempen mencemarkan namabaik SPR dan menyerang akaun FB DS Najib, Anwar Ibrahim telah menghantar sekumpulan berok makyeh AMK di bawah jagaan Mak Lempira di atas kepura-puraan kononnya hendak menyerahkan sepucuk surat kepada DS Najib di KL Sentral bagi maksud dan tujuan yang pada pandangan JS merupakan langkah pertama kepada suatu cubaan yang lebih besar. Tidak mustahil selepas ini nyawa DS Najib akan menjadi sasaran mereka pula. Jika mereka sudah berani bertindak seperti yang berlaku di KL Sentra; di khalayak ramai sudah tentu mereka sudah berkira-kira untuk melakukan suatu TINDAKAN YANG LEBIH DAHSYAT LAGI ! 



TVPAS kata berok makyeh hendak serahkan sepucuk surat, kenapa tidak diserahkan saja di Parlimen melalui saluran yang betul ?
Adakah selepas ini pembangkang akan menyerahkan sebutir bom / peluru kepada DS Najib?
INILAH BAHAYANYA APABILA ADA KUDA-KUDA KAYU TROJAN YANG MENYATAKAN SOKONGAN DAN BERSIMPATI KEPADA TINDAKAN PEMBANGKANG
LAINKALI JANGAN JADI BAHLOL SANGAT !
TENGOK APA SUDAH JADI!

JANGAN SAMPAI SETITIK DARAH DS NAJIB JATUH KE BUMI.......


TEPUK DADA TANYA IMAN!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Setelah beberapa lama mengkaji dan mencari jawapan mngapa peserta Bersih tempoh hari menjadi semakin agresif selepas 9/7/2011 maka jawapannya ialah: Terdapat genetik babi hutan dlm kromosom peserta Bersih yg dipercayai berpunca dari pengerusi Bersih itu sendiri. Sifat babi hutan itulah yg membuatkan pesertanya semakin agresif menyondol & menyerang sesiapa shj yng melintas dihadpannya.

Jas Salleh berkata...

betul betul betul .......

Tanpa Nama berkata...

nampak mcm same size ngan sam bantut tuuu...species dielah nie....hahahahahahaha......desperate gilos diaorg nie....goyang abisssss smpi nk kena wat tindakan2 yg sebegini....

Jas Salleh berkata...

memang PKR desperados skg nie .... Pbudaya politik ganas dah nie bukan agresif lagi ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...