Rabu, 27 Julai 2011

PKR GAGAL LAGI CETUSKAN RUSUHAN KECIL DI KL SENTRAL.



Wow, setelah PKR gagal memanipulasikan BERSHIT RM200 dan WACAN SH untuk memburukkan kerajaan pilihan rakyat, PKR telah menghantar sepuluh ekor berok untuk membuat rusuhan kecil di KL SENTRAL bagi mengganggu program KIBARAN JALUR GEMILANG. Beruk-beruk tersebut adalah dari Zoo PKR Ampang peliharaan MAK LEMPIRA ZURAIDA. Beruk jantan yang di hantar bernama Mohd Fareez Kamal Intidzam yang menjadi ketua beruk-beruk tersebut . sekumpulan berok tersebut telah di tangkap polis untuk diserahkan kepada pihak ZOO NEGARA ULU KELANG. 


Dikatakan bahwa kumpulan berok tersebut telah di bawa ke balai Polis Travers untuk disoalsiasat sebelum diberikan makan pisang enak. Selain ketua berok jantan, Ketua Berok Penerangan AMK, Rozan Azem Mat Rasip juga bersama kumpulan berok tersebut. Kumpulan berok tersebut telah cuba mencetuskan rusuhan di KL SENTRAL. Sebelah adalah gambar berposing maut kumpulan berok tersebut sebelum di tahan oleh Polis. 




Rombongan PM tiba di KL sentral dengan menaiki tren Ekpress Rel Link ke KL Sentral untuk mengedarkan JALUR GEMILANG di KL Sentral sempena sambutan HARI KEMERDEKAAN pada 31hb Ogos 2011.

TQ AAKJ dan SGRAPAT yang melapurkan.

Sekian terimakasih.

TEPUK DADA TANYA IMAN

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...