Ahad, 31 Julai 2011

UCAPAN KEPADA BANG NUO SEMPENA RAMADAN AL MUBARAK.

Golden Dragon avatarASSALAMUALAIKUM WBT kehadapan (tiada berani hendak tunjuk belakang) bang Nuo, memandangkan bulan Ramadan Al Mubarak sudah hampir menjelang dan kebetulan Kes Prima Facie bang Nuo meliwat si Saifol akan bersambung bicara dalam bulan kemuliaan umat Islam, bulan di mana umat Islam berpuasa menahan nafsu gelora pada terbit fajar shodiq sehingga tenggelam matahari di ufuk, kami kumpulan yang anti bang Nuo meminta agar bang Nuo 'behave properly'. 


Kami juga menuntut agar bang Nuo berhenti tutup mulut bang Nuo yang amat celupar itu sepanjang bulan Ramadan ini. Kami juga menuntut agar Bang Nuo turut menutup akan segala mulut-mulut sekutu-sekutu bang Nuo tidak kira samada beragama Islam atau tidak agar menghormati bulan Ramadan termasuklah juga akan segala jejuak pencacai upahan bang Nuo. 

Sekiranya bang Nuo termasuklah semua sekutu-sekutu dan jentera fitnah bang Nuo menjaga betul-betul tertib puasa dan tidak celupar serta menabur fitnah rekayasa sepanjang bulan Ramadan ini maka kami akan membalasnya dengan dengan kadar berpatutan. 

Kami juga menuntut agar bang Nuo kurang-kurangkanlah aktiviti menghasut dan bersifat tawaddu' pada bulan Ramadan Al Mubarak ini. Perbanyakkan istighfar dan ingati mati. sesungguhnya orang yang bijak ialah mengingati mati dan orang yang paling kuat ialah orang yang penyabar. 

Kami juga menuntut agar bang Nuo betaubat nasuha bersungguh-sungguh dan muhasabah diri, Janganlah pulak bang Nuo berlakun sakit apendiks. Cukup-cukuplah lakunan bang Nuo, tak best pun selalunya overacting terlebih. Sudah-sudahlah menipu dan berbohong kepada rakyat. Muaklah dengan pembohongan bahlol bang Nuo.

Kami menuntut bang Nuo memBERSIHkan segala kekotoran dalam hati bang Nuo itu, takkan SPR je yang nak bersih kan? Berusahalah mensucikan hati bang Nuo yang sudah hitam legam pekat zulmat dengan pelbagai nafsu ammarah yang bukan sahaja mencelakan diri bang Nuo dan keluarga bang Nuo tetapi juga rakyat jelata. Masih tidak cukupkah huru hara dan jalan kebinasaan yang bang Nuo cetuskan selama ini?

Kami menuntut agar bang Nuo menghentikan terus POLITIK KOTOR amalan bang Nuo dan kembali ke pangkal jalan. Masih belum terlambat buat bang Nuo. Sebarang demonstrasi, perarakan, perhimpunan dan ceramah-ceramah yang menjadi paltfom bang Nuo kutuk sana sini, fitnah sana sini dan maki hamun sana sini ikut suka hati bang Nuo dihentikan terus. Hadapilah semuanya dengan kesabaran. Lembutkan hati, kepala dan anggota sulit bang Nuo yang selama ini dok keras mengalahkan batu granit.

Kami menuntu agar kedamaian dan keharmonian yang selama ini di kocak dan di ganggu oleh bang Nuo dikembalikan semula kepada rakyat jelata agar sambutan Ramadan dan 'Aidil fitri dapat dirasai semula sepertimana pada masa tahun-tahun kedamain belum dirobek-robek oleh kerakusan bang Nuo.Bang Nuo terimalah hakikat yang bang Nuo tidak layak jadi pemimpin. Eloklah bang Nuo perbaiki diri sendiri dan jaga cucu-cucu bang Nuo.

Kami juga menuntut bang Nuo buat kesekian kalinya menjadi suami yang baik, tawaddhu' dan waraq kepada kak Wan Jijah yang selama ini dahagakan kasih sayang seorang suami yang macho dan tidak buat hal macam-macam. Bang Nuo kena kesiankan kak Wan Jijah. Selama ini bang Nuo abaikan perasaan dan hati kak Wan Jijah. Habiskanlah usia emas bang Nuo dengan kak Wan Jijah dengan ketenangan dan nikmatilah kehidupan sebagai suami isteri yang sebenarnya. 

Kami juga menuntut bang Nuo memohon maaf kepada secara terbuka kepada semua rakyat Malaysia di atas kejahatan yang bang Nuo lakukan selama ini. Bang Nuo kena akui setiap satu kesalahan bang Nuo. Janganlah masih nak berlaku egois dan pentingkan diri sendiri. Buangkanlah semua sifat-sifat mazmummah bang Nuo itu, Lagipun bang Nuo, rumah sudah kata pergi kubur sudah kata mari, takkan tak nak insaf-insaf lagi.. Bak kata Karpal Singh .. " Anwar Ibrahim has done enough trouble for this country .. Anwar Ibrahim harus bertaubat!"

Sekian, terimakasih.

MOHON MAAF JIKA TERSINGGUNG.KERANA TIADA PANDAI KAMI BERBOHONG.
WALAIKUMUSALAM
Akhir Sya'aban nak masuk Ramadan.

TEPUK DADA TANYA IMAN!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...