Selasa, 5 Julai 2011

PERINGATAN KHUSUS KEPADA PERUSUH AWAM TERANCANG BEERSHIT.


MEMANDANGKAN KEDEGILAN PIHAK PERUSUH AWAM TERANCANG BEERSHIT SEMAKIN MENEBAL SETEBAL KEBEBALAN HJ HADI MENYATAKAN PERALATAN VIDEO ADALAH BESI , ELOKLAH SAYA MEMBERIKAN PERINGATAN KHUSUS KEPADA MEREKA WALAUPUN KDYMM YDPA SUDAH BERTITAH DAN KDYMM SULTAN KEDAH PUN TURUT BERTITAH TERMASUK KDYMM SULTAN PAHANG BESERTA JUTAAN RAKYAT MALAYSIA YANG ANTI PERHIMPUNAN HARAM BEERSHIT ( 3 000 LAPURAN POLIS MEMBANTAH PERHIMPUNAN HARAM BEERSHIT)

KEPADA PERANCANG DI BELAKANG TABIR BEERSHIT, ANDA TAHU SIAPA SAYA MAKSUDKAN, yang kini sedang berkumpul secara beramai-ramai di Kuala Lumpur di jalan Raja Laut beserta sekumpulan sibertruper pembangkang dapkrpasm yang terdiri daripada kumpulan anak-anak muda Cina sedang bergiat cergas menyebarkan hasutan dan propaganda di internet ( lokasi mereka akan berubah tengahari ini di mana mereka akan dipecahkan kepada beberapa kumpulan kecil seramai 5 orang ke serata tempat selamat di dalam Ampang, Gombak, Bukit Tunku, Sentul, ) anda semua boleh merancang tipudaya tetapi tipudaya kamu semua adalah rapuh.

KEPADA PENGANJUR & AJK BEERSHIT, cita-cita dan impian kamu semua untuk menawan PUTRAJAYA akan gagal dengan sendirinya kerana sikap dan perbalahan sesama kamu juga. Lama kelamaan dana asing dan majikan asing kamu semua akan merasa jemu dengan kamu semua. Di saat, dana asing tidak dikeluarkan kepada kamu, waktu itulah kamu akan mengkhianati sesama sendiri. 

KEPADA PENYOKONG BEERSHIT, kesian kamu semua dalam kelompok ini, kamu bersusah payah untuk berhimpun beramai-ramai sedangkan pemimpin kamu seperti Nik Ajih pun ke luar negara, kamu mempertaruhkan tubuh badan kamu semua. Jika kamu semua berseronok dan beronok-ronok di rumah lagi bagus. 



TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...