Selasa, 5 Julai 2011

ANWAR KENCINGKAN AMBIGA & PENYUMBANG ASING DANA BEERSHIT 2.0


Bukan lagi suatu rahsia yang tidak diketahui umum ataupun fitnah ke atas Ambiga. Polis pun sedang menyiasat 5 akaun peribadi Ambiga berkaitan dengan kemasukan dana asing untuk perhimpunan Haram Beershit.Menghimpunkan seramai 300 000 orang memerlukan dana yang banyak sekali dan sudah tentulah Anwar Ibrahim memainkan peranan penting untuk merayu dana. 

Kes liwat ke 2 Anwar merupakan cetusan kepada perhimpunan Beershit 2.0 ini dan YB Zulkifli Nordin pun telah mendedahkan bahawa pada kali ini Anwar tidak mempunyai alibi dan pembelaan yang terbaik seperti kes liwat 1 dulu. Jika anda berada di dalam situasi Anwar Ibrahim, sudah tentu anda akan merancangkan sesuatu seperti perhimpunan Beershit untuk meloloskan diri. Tapi anda perlukan sebuah tayangan perdana untuk mengalihkan isu sebenar tersebut. Betul tak




Bagi pertunjukkan wayang tersebut, anda perlukan orang yang boleh anda tipu di kemudian hari dan meletakkan kesemua kesalahan kepadanya. Itulah yang terjadi kepada Ambiga, Hj Hadi, Mat Sabu kecuali Nik Ajih di mana dia awal-awal lagi sudah ke luar negara. 

Mungkin pada perancangan Anwar Ibrahim, jika perhimpunan Beershit berjaya dia akan mendapat keuntungan besar dan bonekanya boleh lah dia putar belitkan di kemudian hari. Jika gagal dia sudah ada calon-calon tertentu untuk rakyat persalahkan dan menerima akbitnya. 

Tidak mustahil Ambiga akan dikencingkan oleh Anwar dalam isu perhimpunan haram beershit ini. Ambiga akan dikambinghitamkan dan kerana itulah Mat Sabu awal-awal menarik diri daripada menjadi Ketua Perhimpunan Haramjadah beershit. 

Penglibatan dana asing tidak dapat dinafikan kerana perhimpunan haram beershit ini juga bakal diadakan di luar negara, dan ini memerlukan banyak wang ringgit. Anwar Ibrahim sudah tentu tidak mahu menghabiskan wangnya sendiri mahupun mana-mana pemimpin politik sekutunya di dalam paatan toghut satanisma dapkrpasm. 

Bandingkan sahaja dengan semua modus operandi Anwar Ibrahim yang telah didedahkan oleh YB zulkifli Nordin, Rahimi, Ezam Md Nor dan ramai lagi, Anda pasti menjumpai corak modus operandi yang sama. Habislah, Ambiga dan PAS pada kali ini termasuk juga DAP dan PSM, semuanya dikencingkan oleh Anwar Ibrahim manakala Anwar Ibrahim melarikan diri ke luar negara bersama keluarganya  dan boleh pula dia di sana menyalahkan Ambiga jika perhimpunan Beershit gagal. 

TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...