Selasa, 26 Julai 2011

ANWAR DAH KEMATIAN AKAL.

Anwar Ibrahim dan konco-konconya semakin tertekan kerana setiap konspirasi dan pembohongan mereka sentiasa saja terbongkar terdedah Bermula dari episod sebab musabab utama diadakan demonstrasi jalan haram di atas tiket 8 tuntutan tidak masuk akal, yang tercetus sejurus Anwar Ibrahim dipanggil membuat pembelaan kerana pendakwaraya berjaya membuktikan kes prima facie terhadapnya. Ini bermakna, anggapan perundangan bahawa dia tidak bersalah sehingga dibuktikan sudah gugur kerana pertuduhan kepadanya sudah dibuktikan. Di peringkat ini bermakna dia adalah bersalah sehingga dia membuktikan dia tidak bersalah,

Dia kemudiannya ke Indonesia dan sekembalinya dia ke sana, tercetus di sana sini percikan-percikan awal revolusi melalui ceramah-ceramah yang dilakukan oleh sam kemetot menyeru dan menghasut pro Anwar agar bangkit turun ke jalanan untuk melakukan revolusi ala Mesir. Sam kemetot dengan angkuh mengakui bahwa ilmu menggulingkan kerajaan sudah ada dalam tangannya.

Sebaik saja, Muktamar PAS ke 57 berlangsung dan kepimpinan tinggi PAS diambilalih oleh puak  Erdogan PAS yang proseks Anwar dan Mat Sa Bu Hong dilantik menjadi Timbalan Presiden PAS , bermulalah gerakkerja revolusi jalanan yang dinamaan BERSIH 2.0 diketuai dan dikepalai oleh Ambiga.Segalanya sudha di rancang dengan baik. Apabila tiada tentangan daripada kepimpinan PAS, maka PAS lah menjadi kuda tunggangannya. DAP hanya menantikan hasil sahaja.

Pembongkaran peringkat awal oleh para bloger pro UMNO/BN, mencetuskan  suatu bantahan yang amat efektif di kalangan rakyat jelata yang membuahkan hasil di mana 3 ,000 lebih laporan polis membantah BERSIH 2.0. Hampir saja gelombang tersebut didiamkan oleh kuda-kuda kayu trojan dan anai-anai dalam UMNO. Alhadu-lillahir-robbil-'alamiin, usaha mereka tidak berjaya.

Selepas episod demi episod dilakukan oleh kumpulan BERSIH 2.0 di bawah arahan Anwar Ibrahim untuk memberikan momentum kepada BERSIH 2.0 digagalkan sehingga niat jahatnya terbongkar apabila kedegilan ditunjukkan oleh Ambiga selepas YDPA bertitah , lapuran polis membantah BERSIH 2.0 semakin meningkat bilangannya.

PDRM dan KDN menunjukkan keefektifan mereka dengan membuat tangkapan-tangkapan pencegahan awal. Kali ini, pembangkang agak terkedu kerana tidak boleh mempersalahkan PDRM disebabkan bilangan laporan polis membantah terlalu banyak. Oleh itu pusingan pertama mereka sudah kalah.

Masuk pusingan kedua, PDRM mula membuat sekatan akses dan memohon perintah mahkamah melarang hampir 97 orang daripada memasuki kawasan-kawasan tertentu di Kuala Lumpur selama sehari. Terpampang jelas di dada-dada akhbar muka-muka 'wanted' yang di larang masuk.

Apabila tiba hari yang dinantikan, BERSIH 2.0 telah gagal mencapai matlamat dan sasaran mereka. Selepas itu, pendedahan demi pendedahan dilakukan bloger pro UMNO/BN mengenai penipuan-penipuan dan konspirasi jahat Anwar Ibrahim. Pelbagai adegan-adegan lakunan yang diskripkan oleh Anwar didedahkan.

Akhirnya, apa yang Anwar ibrahim lakukan ? Terpaksalah mencari seorang MENANTU JAMBU ! Phewitttttttttttt !!!! Moga-moga Kak Wan Jijah dan anaknya Anwar Ibrahim tidak berkongsi .......................








TEPUK DADA TANYA IMAN 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...