Selasa, 21 Jun 2011

SELANGOR BAKAL JADI MODEL PLURALISMA ? KHALID JAMES JADI TIMBALAN PESURUHJAYA PAS 2 SELANGOR.


Barisan kepimpinan PAS Selangor mengalami perubahan sehingga 80 peratus, menyaksikan Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad kembali sebagai timbalan pesuruhjaya negeri.

Khalid, Yang Dipertua PAS Shah Alam, pernah memegang jawatan itu selama setahun sehingga 2009.

Pesuruhjya PAS Selangor yang baru Dr Abdul Rani Osman mengekalkan Exco Kerajaan Negeri Iskandar Abdul Samad sebagai timbalan pesuruhjaya satu.

Solehin Muhyi dilantik timbalan pesuruhjaya kedua manakala Khalid pula timbalan yang ketiga.

Iskandar pernah dilantik sebagai timbalan pesuruhjaya PAS oleh kepimpinan sebelum yang diterajui Datuk Dr Hasan Ali.

Hasan, Exco Kerajaan Negeri, dilantik sebagai salah seorang ahli jawatankuasa lantikan

  1. Harapkan PAS, PAS sesatkan akidah. PAS Selangor semakin gabra dan kehilangan punca kerana terlalu takutkan sekutu setan nirrojim mereka, DAP. Dr Hasan Ali di pecat manakala pelopor fahaman Pluralisma di angkat menjadi pemimpin no. 2 di Selangor.

  2. Selepas ini kita bakal menyaksikanlah bagaimana SELANGOR BERUBAH menjadi Model Negeri Pluralisma dan bakal adalah nanti upacara-upacara Bida'ah karut marut diamalkan oleh PAS Selangor dengan restu bapak-bapak setan nirrojim mereka.

  3. Surau dan masjid bakal menjadi medan berceramah para pendita agama-agama lain dan adakah kita bakal menyaksikan bagaimana Mahkamah syariah Selangor mengeluarkan banyak SIJIL-SIJIL  PENGESAHAN KELUAR ISLAM? Kita harap tidak akan berlaku sampai ke tahap itu.

  4. Memanglah PAS Selangor kini menghadapi KRISI IDENTITI YANG PALING TEROK DAN MENGALAMI KRISI KEPIMPINAN YANG KRITIKAL. SIAPA ADA PENAWAR? JOM KITA UBATKAN PAS SELANGOR DAN PUSAT AGAR SEMBUH.
JANGANLAH LANTIK ORANG SEPERTI KHALID SAMAD INI JADI PEMIMPIN. DIA SENDIRI PUN KELIRU MENGENAI AKIDAH DAN TAUHID ISLAM. SESAL DULU PENDAPATAN SESAL KEMUDIAN TAK BERGUNA LAGI.TEPUK DADA TANYA IMAN. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...