Selasa, 21 Jun 2011

BEERSHIT 2.0 ADALAH USAHA RUSUHAN AWAM TERANCANG, PENAFIAN HAK & MENAKUTKAN PENGUNDI BERDAFTAR


  1. Fenomena HISTERIA MASSA berlaku bilamana terjadinya satu perhimpunan yang sebesar BEERSHIT 2.0 sasarkan. Tidak pelu menduga ianya tidak akan berlaku kerana pasti akan berlaku berdasarkan kepada semua jenis perhimpunan yang tercetus di jalanraya pada amsa sekarang. Berikan satu contoh yang mengatakan sebaliknya, ada? Tidak ada langsung.

  2. Apabila berlakunya Histeria Massa ini, para pengajur perhimpunan tidak akan dapat mengawal ledakan emosi para peserta yang sedang mengamok dan berada dalam tahap saikologi Histeria Massa. Inilah yang hendak kita elakkan daripada berlaku.

  3. Histeris Massa hanya boleh dielakkan daripada berlaku jika perhimpunan itu diadakan di dalam tempat yang terkawal seperti stadium dan kawasan tertutup. Apabila penganjur BEERSHIT 2.0 tetap berkeras dan berdegil untuk mengadakannya di kawasan terbuka awam, sudah jelas teranglah niat sebenar mereka iaitu untuk mencetuskan suasana HISTERIA MASSA yang bakal mengambil momentum tersendiri.

  4. Kita boleh tanggapi secara sah , wajar dan munasabah bahawa cetusan HISTERIA MASSA yang bakal berlaku adalah JALAN PINTAS ke Putrajaya sekaligus ini adalah merupakan tektik KOTOR pihak Pakatan Satanisma Haramjadah Bejadah menafikan dan menakutkan pengundi yang tidak mengundi mereka.  

  5. Percayalah dan yakinlah bahawa puak pakatan satanisma dapkrpas serta penganjur BEERSHIT 2.0 sememangnya mahu mencetuskan HISTERIA MASSA dan BEERSHIT 2.0 adlah RUSUHAN AWAM TERANCANG sebagai jalan pintas buat mereka menawan PUTRAJAYA. 
LIHAT VIDEO KLIP DI BAWAH INI:-


ADAKAH KITA RELA HAK KITA DINAFIKAN OLEH SEKELOMPOK PERUSUH YANG TIDAK MEWAKILI KESEMUA KEHENDAK DAN SUARA RAKYAT MALAYSIA ? TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...