Ahad, 19 Jun 2011

RUSUHAN AWAM TERANCANG JULAI 9, 2011 (RAT): JANGAN JADI KELIRU HINDARI KEBINASAAN,

  1. Mulai sekarang saya merujuk Perhimpunan BERSIH 2.0 sebagai RUSUHAN AWAM TERANCANG atau RAT kerana itulah kebenarannya. Jangan hendak berdolak dalih. Rusuhan Awam Terancang itu mempunyai pelbagai wajah yang dipertontonkan kepada rakyat untuk tujun mengelirukan minda rakyat.BERSIH ADALAH RAT.

  2. Sepertimana kisah dongeng rakyat Jerman mengenai Pied Piper yang mampu meniup seruling menghalau kesemua tikus-tikus keluar dari bandar sedangkan pada awalnya, Pied Piper lah yang bertanggungjawab membawa tikus ke bandar tersebut bagi mengujudkan suasana huru hara dan menangguk di air keroh. Akhirnya, tipu helah beliau diketahui oleh Datuk Bandar dan enggan membayarnya. Akibat marah, Pied Piper telah meniup serulingnya kembali memanggil tikus-tikus menyerang bandar itu semula. 

  3. Begitulah perbandingannya mengenai RAT, jalan cerita yang sama dengan modus operandi yang sama. Pied Piper nya adalah Ambiga dan serulingnya adalah Mat Sabu. Para tentera tikusnya ialah para remaja pro rejim satanisma pakatan haramjadah bejadah yang tidak berdosa.

  4. Wajahnya BERSIH tapi Hatinya RAT sepertimana Pied Piper memanggil tentera tikusnya membuat kacau. Inilah kebenarannya. 
Pendedahan seterusnya dalam masa 2 jam lagi. TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...