Sabtu, 18 Jun 2011

4 000 NELAYAN PESISIR PANTAI MENGUCAPKAN TERIMAKASIH KEPADA KERAJAAN BARISAN NASIONAL .

 
Rupa-rupanya penarikan balik subsidi disel kepada bot laut dalam diberikan kepada nelayan pesisir pantai. Perlis, seramai 4 000 orang nelayan pesisir pantai mengucapkan TERIMAKASIH kepada kerajaan Barisan Nasional kerana mengekalkan subsidi disel pada kadar harga RM1.25 seliter. Tindakan ini amat tepat dan begitu proaktif memberikan subsidi kepada golongan yang benar-benar memerlukannya.
TERIMAKASIH DATO SERI NOH OMAR, KABINET dan KERAJAAN BARISAN NASIONAL  kerana mengambil tindakan berani dan tegas dalam isu penarikan subsidi disel kepada pengusaha bot laut dalam yang banyak karenah dan mengambil kesempatan ke atas subsidi kerajaan selama ini.Dalam masa yang sama kerajaan Barisan Nasional mengekalkan serta menumpukan usaha membangunkan kelompok nelayan pesisir pantai yang lebih jujur dan ikhlas kepada kerajaan.

Persepsi dan gambaran salah yang diberikan oleh jejuak haprak rejim satanisma pakatan haramjadah bejadah dapkrpas dengan sendirinya terbongkar. Selepas ini apasaja yang ditemberangkan oleh mereka kepada kerajaan Barisan Nasional tidak akan dipercayai lagi oleh rakyat jelata. 

Kita pun tahu jejuak dan pemimpin rejim satanisma pakatan haramjadah bejadah dapkrpas hanya tahu menyalak seperti anjing menjeirkan lidah tetapi enggan bekerjasama dengan Kerajaan Pusat melakukan sesuatu yang bermanafaat untuk kebajikan rakyat jelata. Jejuak dan pemimpin rejim satanisma pakatan haramjadah bejadah hanya menyibukkan diri untuk menyelamatkan kerjaya politik masing-masing. Mereka  hanya mementingkan diri sendiri dan bersikap sombong bahlol kepada rakyat jelata.

Marilah kita semua ucapkan sahaja SELAMAT TINGGAL kepada Rejim Satanisma Pakatan Haramjadah Bejadah. Mereka tidak membawa sebarang manafaat kepada agama bangsa dan negara. TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...