Khamis, 16 Jun 2011

ABANG MAT SABU & MAKCIK AMBIGA , JANGAN NAFIKAN HAK PENGUNDI YANG TIDAK MENGUNDI PAKATAN HAARAMJADAH SATANISMA DAPKRPAS.


Perhimpunan Bersih 2.0 yang dijangkakan pada Julai 9,2011 di sambut dengan gempa bumi pada skala 5.5 richter di Sumtera Utara. Setiapkali Pakatan Tipu Rakyat mahu melakukan onar, ada saja alamat tidak baik diberikan terlebih dahulu. Para penaja dan pendalang utama Perhimpunan Haram tersebut tidak akan berganjak dari keputusan mereka. Mereka sanggup melakukan apasaja demi tamakkan kuasa hatta menafikan hak majoriti pengundi berdaftar seramai hampir 5 juta orang yang tidak mengundi mereka pada PRU 12.

1.                   Siapa yang bermain kotor dan tidak melakukan perkara bersih dalam hal ini? Membawa pilihanraya ke jalanraya merupakan suatu tindakan menghina dan menafikan majoriti hak pengundi berdaftar pada PRU 12. Di sudut pandang ini, penafian hak kelompok tesebut adalah amat serius dan merupakan perlanggaran Piagam Hak Asasi Manusia sekaligus perbuatan menghina Perlembagaan Malaysia.

2.                   Percubaan mencetuskan Revolusi Jalanraya untuk menggulingkan kerajaan Pusat yang mewakili serta bertindak di atas nama Yang DiPertuan Agong merupakan suatu perbuatan pengkhianatan terhadap Yang DiPertuan Agong mengikut tafsiran undang-undang terpakai di Malaysia.

3.                   Pihak penaja dan pendalang utama perhimpunan haram tersebut wajar mengingati bahawa kerajaan Persekutuan mempunyai mandat sah daripada majoriti rakyat yang telah membuat pilihan dalam PRU12.  Mereka sewajibnya menghormati juga hak majoriti rakyat tersebut. 

Apajua alasan yang dikemukan oleh penganjur dan pendalang perhimpunan haram Bersih, niat dan maksud tersembunyi mereka amat jelas boleh di baca di dalam facebook, twitter. Maksud dan tujuan diadakan perhimpunan tersebut amat diragui apabila dibandingkan dengan apa yang tertulis di dalam laman-laman sosial internet. TEPUK DADA TANYA IMAN.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hello anda di atas sana.. kalau tak puas hati mari lah berhimpun pada 9 julai nanti. Dato' ambiga adalah perjuang sebenar menegakkan demokrasi yang telah lumpuh di malaysia. kenapa mesti Umno dan Barisan menang selalu setiap pilihanraya. puak pakatan pun nak menang juga,tak kira lah dengan apa cara sekali pun. kalau dah tok guru nik ziz sebagai wali Allah setuju kira betul lah ambiga dan anda salah. ingat yer...wali Allah adalah mereka yang mendapat ilmu laduni dan tahu apa tersembunyi. anda wajib taat pada tok guru. haji Hadi pun wali Allah juga (agaknya lah sebab serban besar tak pernah tanggal). mari kita sokong Ambiga BERSIH. MELAYU HAPRAK BODOH MACAM BABI

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...