Ahad, 12 Jun 2011

ANTE SEMUA KASI INI PAKEJ RANGSANG EKONOMI BERSIH 2.0 JUAL ITU JENAMA NEGARA KEBAJIKAN

Pelan Pemasaran PAS amat jelas bagi melariskan semua jenis produk politik jenama Negara Kebajikan yang membawa erti bahawa PAS membawa gaya pentadbiran jurujual MLM, Sistem Piramida Siapa Sakit Naik Atas.


1. MAT SABU berkata dia kesiankan Tun Dr Mahahtir kerana memperli PAS dengan begitu tajam, ada seorang geng Mat Sabu pula minta Tun Dr Mahathir berehat kerana orang akan mencemuhnya. Mahadewataraya Nik Ajih turut mengeluarkan kenyataan takrifan Negara Kebajikan. Akhir sekali Karpal Singh meminta Tun Dr Mahathir bertaubat. Apakah Persamaan yang ada pada mereka-mereka tersebut?

2. Pada tahun 1997-1998, merekalah yang paling lantang dalam Parlimen meminta Tun Dr Mahathir mengenakan tindakan undang-undang ke atas Anwar Ibrahim dan mendakwa mereka mempunyai bukti kukuh ke atas salahlaku seksual luarbiasa tabi'e Anwar Ibrahim. Gelaran Aljuburi telah diberikan oleh Mat Sabur kepada Anwar Ibrahim. Kini,  mereka jugalah yang paling lantang dalam kes liwat ke 2 dan pendedahan video salahlaku seksual Anwar Ibrahim. Ante semua sudah nampak? Mereka adalah OPURTUNIS MAKSIMUM , sedekad yang lalu merekalah mengaut keuntungan peribadi dan perbatuan politik dalam isu Anwar Ibrahim dan pada kali ini mereka jugalah yang masih mengaut keuntungan yang sama dalam isu Anwar Ibrahim. 

3. Perhimpunan Bersih 2.0 menurut Mat Sabu sebagai menuntut pilihanraya yang bersih, jadi Mat Sabu mengakui bahawa kemenangan yang diperolehi oleh PAS DAP PKR dalam PRU 12 adalah TIDAK BERSIH! JADI WAJARLAH, DAP PKR PAS BUBARKAN DUN P.PINANG, SELANGOR, KELANTAN KEDAH dengan kadar segera !

4. Seterusnya, Mat Sabu mendakwa bahawa Perhimpunan Bersih 2.0 merupakan pakej pra-rangsangan ekonomi sebagai pendahuluan kepada BUKU JINGAY atas alasan mengikut pemikirannya, 50 juta rakyat Malaysia akan turun ke KL dan membeli belah. Inilah akibatnya bila menaikkan seorang pemimpin seperti Mat Sabu, mentang-mentanglah dia pernah tertangkap berkhalwat dalam hotel dengan bini orang [kini dah jadi bini dia] kerana berbincang mengenai Pakej Rangsangan Ekonomi Pertambahan Penduduk 70 juta, Mat Sabu cuba berlagak untuk membawa Agenda Buku Jingay pakej rangsangan ekonomi ke jalanraya. Apa punya bahlol Mat Sabu ini. Dengarkata sudah hampir 150 Polis Repot telah di buat mengenai Perhimpunan Haram Bersih 2.0 ini. 

Kepada Mat Sabu, Mahadewataraya Nik Ajih, Karpal Singh dan grup mereka, adalah dinasihatkan agar mereka menceburi bidang ternakan Unta atau menternak Burung Unta kerana spesis itu cukup sama dengan mereka. Jangan Lupa Pendedahan mengenai aksi lucah Mat Sabu oleh Papa Gomo jam 10 pagi ini. Ini macam punya orang pun PAS boleh angkat jadi pemimpin, buang karan sahaja. TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...