Sabtu, 21 Mei 2011

VIDEO SEKS ANWAR : AKTA 574 KANUN KESIKSAAN -KESALAHAN ORAL SEKS SEKSYEN 377A. KALAU BUAT LAPORAN POLIS DI JAMIN MELETOP.

Kita terlepas pandang rupanya, dalam video salahlaku seksual ada adegan SEKS ORAL dilakukan oleh China Doll dengan Lelaki 'Y' . SEKS ORAL adalah suatu kesalahan jenayah SEKS LUAR TABIE' di bawah seksyen 377A Kanun Kesiksaan Akta 574. Andaikata, lapuran polis di buat oleh mana-mana pihak ataupun atas inisiatif PDRM sendiri, IDENTITI LELAKI 'Y' yang terlibat dalam adengan SEKS ORAL tersebut BAKAL DI PANGGIL POLIS. Anwar Ibrahim ini degil sangat kan.


Adengan Oral Seks Dalam Klip Video Salahlaku Seksual
Lelaki 'Y' adalah 

SUATU KESALAHAN JENAYAH SEKS DI LUAR TABIE'
DI BAWAH seksyen 377A Kanun Kesiksaan Akta 574




Kepada sesiapa yang teringin sangat agar PDRM bertindak tegas dalam kes pengaduan video salahlaku seksual Anwar Ibrahim ini, buat lah laporan Polis mengenai adegan Seks Oral tersebut kerana ianya merupakan suatu kesalahan Jenayah Seks Luar Tabie' di bawah Seksyen 377A Kanun Kesiksaan Akta 574. Pada kali ini pasti kita akan dapat pengesahan yang di tunggu-tunggu mengenai identiti Lelaki 'Y' dalam video tersebut. Tepuk Dada Tanya Iman.

4 ulasan:

Mohd Afdzal Mokhtar berkata...

salam bro..walaubagaimanapun,mesti org yg buat oral sex tu kene buat aduan,btol x..?kalau kite yg x de dlm itu gambar buat aduan,x bole la nk disabitkan pelaku sex oral tu...memang aduan boleh dibuat,tapi diatas kapasiti ape supaya pelaku didlm video sex itu di ambil tindakan..?

Jas Salleh berkata...

walaikumusalam bro,

Pengadu tak semesti pelaku.
Kalau pelaku yang diwajibkan buat lapuran polis , alamat penyamun perompak penyeludup perasuah bakal tidak pernah ditangkap.

Sesiapa saja orang awam boleh menjadi pengadu. Contohnya, dalam hal video tersebut. Kapasiti RAKYAT PRIHATIN dan yang nampak jenayah itu berlaku.

Rujuk KANUN ACARA JENAYAH

Mohd Afdzal Mokhtar berkata...

terima kasih bro di atas info yg diberikan..bukan ape,kalau pembangkang ni timbul kan byk persoalan,senang sket nk jwb balik...=)

Jas Salleh berkata...

ok bro ...

tengok posting baru :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...