Ahad, 22 Mei 2011

MEMANG KAU BAHLOL LAGI KEPARAT LAH KHALID G.


SHAH ALAM. MEI 21, 2011. Jam 11.02 pm sewaktu kejadian tanah runtuh di Hulu Langat, si keparat Khalid G kesayangan DAP [ kerana mudah diperbodohkan]  mengucapkan takziah kepada orang di FELDA SEMUNGKIS, HULU SELANGOR dan bukan kepada mangsa kejadian tanah runtuh di rumah anak yatim HIDAYAH MADRASAH AT TAQWA, FELCRA Semungkis, Jalan Semungkis, Kg Bahal, Hulu Langat. Terjawablah sudah pertanyaan semua mengenai kehilangan si keparat Khalid G di lokasi kejadian tanah runtuh tersebut kerana beliau di FELDA SEMUNGKIS, HULU SELANGOR. Apalah bahlolnya si keparat ini.



1.  Besar sangatkah negeri Selangor ini sehinggakan Menteri Besar kesayangan DAP tidak tahu membezakan mana HULU SELANGOR dan HULU LANGAT ? Kita tahulah dia ada masaalah besar di Hulu Selangor berkaitan dengan Kg Sg Kerandang. si keparat ini nampaknya TIDAK RETI BUAT KERJA EKSEKUTIF PENTADBIRAN NEGERI. 

2. Lokasi kejadian tanah runtuh di dalam kawasan pentadbirannya sendiri pun dia keliru. Nampak sungguh bahlolnya si keparat kesayangan DAP tersebut. Lagi satu, mana ada FELDA SEMUNGKIS di HULU SELANGOR. Patutlah parti politik dia kalah teruk di Hulu Selangor dan kemungkinan besar akan kalah besar di Selangor terutama di Hulu Langat. Seterusnya, si keparat yang pernah bergelumang dalam SIME DARBY pun masih tidak dapat membezakan antara FELDA dengan FELCRA? Bahlol sungguhlah si keparat itu. 

3. Menurut maklumat Papa Gomo, pada hari kejadian tanah runtuh di Hulu Langat, si keparat ini tidak turun padang , semalam mahupun pada hari ini tetapi boleh meluangkan masa untuk  berceramah di pentas politik FITNAH BN pada malam ini di Bukit Antarabangsa. Keparat sungguh! Anwar Ibrahim lebih penting daripada mangsa kejadian tanah runtuh ? Begitulah kebahlolan dan keparatan yang ditunjukkan oleh pentadbiran Eksekutif PASDAPKR di Selangor. Ceramah mereka utamakan kerana alah malu dengan kerajaan Barisan Nasional yang banyak memberikan sumbangan kepada rakyat.

4. Menurut sumber-sumber yang boleh dipercayai, jentera PASDAPKR pun tidak nampak kelibat mereka di lokasi kejadian sejak semalam sehingga ke hari ini. Termasuklah jentera AMK Bacol. Di mana mereka semua berada? Memang bingai lagi bahlol lah PKR Selangor !

Boleh hancur Selangor jika PKR masih berkuasa untuk sepenggal lagi. Hulu Langat dikatakan Hulu Selangor, tanah FELCRA dikatakan tanah FELDA. Beginilah sikap sambil lewa PKR dan DAP Selangor. PAS hanya membengongkan diri. Tidak berani menegur mahupun bersuara. Rakyat Selangor hendak tunggu apalagi? Silap haribulan si keparat ini nanti boleh tersilap bini. Memang lah bahlol lagi keparat lah kau Khalid G termasuk DAP dan PKR sekali ! Tepuk Dada Tanya Iman.

2 ulasan:

usin berkata...

apa? bengong? yang keberapa kalinya? tiap2 hari memang mcm tu. tu sbb dap suka dia jd mb. banyak bengong dari retinya.

Aimi Naqiuddin berkata...

KHALID SAMAD DIPIJAK !!!
KHALID SAMAD LOVE JESUS !!!
http://aimi-naqiuddin.blogspot.com
JOM BACA !!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...