Isnin, 23 Mei 2011

MEI 22, 2011 CERAMAH JALANRAYA, MEMANG KAU HARAMJADAH SAM KETOT.



MEI 22, 2011 DI MARKAS PAS CAWANGAN AMPANGAN BATU 3 JALAN GEDUNG LALANG LAMA AMPANGAN SEREMBAN NEGERI SEMBILAN, SAM KETOT KETUA BEROK PALING CABUL AMK PONDAN HARAMJADAH TELAH MENGHASUT  PARA HADIRIN AGAR MELAKUKAN BUGHAH YAKNI TUNJUK PERASAAN ALA MESIR UNTUK MENJATUHKAN KERAJAAN BARISAN NASIONAL. APA PUNYA HARAMJADAH SAM KETOT .




Video Klip kredit kepada blog cilipadi


1.  Pendedahan video ini dapat di baca di blog Puteri Umno yang ada link nya diberikan yang mengambil dari blog Cili Padi. Mari kita dengar apa Haramjadah Ketua Berok AMK Pondan Bahlol si Sam Ketot kata, antara lain :-
"... Kita tidak lagi guna kaedah pilihanraya, kita guna Jalanraya untuk jatuhkan kerajaan Barisan Nasional , Boleh atau tidak saudara-saudara ? .. Insya Allah ilmu untuk menjatuhkan kerajaan ada dalam genggaman ..."

2. Sam Ketot juga mengakui bahawa pemergiannya ke Indonesia baru-baru ini beserta dengan Anwar IBrahim ialah untuk mempelajari ilmu menjatuhkan kerajaan , wow ! Habatnya. Kalau bangsa lain pergi ke luar negara untuk belajar ilmu memajukan agama bangsa dan negara, tapi Sam Ketot dan Anwar Ibrahim belajar ilmu hendak menjahanamkan agama, bangsa dan negara. 

3. Bagaimana pendapat para pembaca setelah mendengar sendiri pengakuan Sam Ketot bahawa AMK, PKR PAS DAP ini memnag berniat untuk menjahanamkan agama bangsa dan negara. Mereka akan lakukannya bukan melalui proses demokrasi secara pilihanraya tetapi melalui proses keganasan dan kekerasan di Jalanraya, Memanglah mereka ini semua HANTURAYA. Haramjadah punya kelompok satanisma. 

4. Inilah bahananya apabila menyokong dan memberikan undi kepercayaan kepada kelompok satanisma seperti PASDAPKR ini. Mereka tidak membawa sebarang kebaikan tetapi membawa banyak kerosakan dan keburukan,Mereka takut dengan bebayang mereka sendiri. Kelompok beginilah tuan-tuan dan puan-puan hendak jadikan sebagai pemerintah negara? Hari ini Barisan Nasional mereka musuhi dan mahu hapuskan, esuk lusa, tuan-tuan dan puan-puan pula menjadi sasaran penghapusan mereka. Tiada ruang untuk membantah mereka walaupun mereka akan menjadi sebuah pemerintahan yang amat zalim dan jahat. Fikir baik-baik.

Fikirlah baik-baik, hari ini kelompok satanisma PASDAPKR sudah mengakui bahwa mereka akan menolak proses pilihanraya secara demokrasi dan memilih JALANRAYA untuk menjatuhkan kerajaan yang di pilih oleh majoriti rakyat Malaysia melalui proses demokrasi pilihanraya. Jelaslah, mereka mahu mendirikan sebuah kerajaan berkuku besi. Memang haramjadah kelompok satanisma PASDAPKR ! TEPUK DADA TANYA IMAN. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...