Isnin, 23 Mei 2011

EDISI SARAPAN: PASDAPKR & Reformasi Sub-Kultus Satanisma.


TIADA TUHAN MELAINKAN ALLAH



A'UUZUBILLAHI-MINASYYAITHONIR-ROJIIM

Di dalam Al Qur'an dan hadis sohih ada menyebutkan golongan MANUSIA SYAITHON yang mengikuti jejak-jejak syaithonir-rojiim. Syaithonir-rojiim adalah musuh utama manusia. Disebutkan juga mengenai kelompok DAJAL SEBELUM DAJAL dan DAJAL sendiri. Sebuah negeri disebutkan secara terang dalam Al Quran Suroh Al Baqaroh, suroh Yaa Siin dan suroh Al Kahf mengenai SATANISMA ialah negeri BABIL, MESIR di zaman Fir'aun dan kaum Nabi Luth alaihisalam serta peperangan antara kaum Nabi Musa alaihisalam dengan kaum satanisma serta kisah Samiri dengan lembu Emas. Kini , SATANISMA muncul kembali dengan nama baru, slogan baru, fahaman baru dan kelompok baru.


1. EDISI SARAPAN SENAMAN MINDA & AKAL pada hari ini akan membincangkan mengenai MANUSIA SYAITHON dan SATANISMA serta kelompok yang membawa fahaman SATANISMA ini secara mereka sedari dan tidak sedari. Kejahatan tidak datang dalam bentuk huduh tetapi datang dengan WAJAH PENDUSTA dan membawa HARAPAN BARU melalui REFORMASI (Pembaharuan) kuasa KETUANAN RAKYAT. Telitilah dan dengarlah klip video di bawah ini. Bahagian ke 2 klip video ini boleh didapati di youtube.





2. Pembacaan seterusnya adalah kajian-kajian para kelompok yang Anti-Satanisma di barat sila klik di sini HISTORY OF SATANISM dan ONE WORLD RELIGION THE ASPEN INSTITUTE & THE CLUB OF ROME yang mana baru-baru ini si keparat Khalid G telah pergi ke Institut Aspen tersebut untuk menghadiri kursus ( semasa kejadian tanah runtuh di Hulu Langat baru-baru ini). Reformasi lahir dari era Renaissance di Eropah, dan era itu adalh ciptaan para kelompok SATANISMA. 


    

3. Sememangnya tidak dinafikan bahawa negara berada dalam ambang bahaya daripada kelompok SATANISMA ini yang bergiat cergas melalui REFORMASI , KUASA KE 3 , PKR, DAP dan paling menyedihkan sekali PAS. Dalam bahagian ke2 klip video tersebut mendedahkan hubungan dan peranan Syi'ah IRAN dalam hal ini. Tidakkah kini PAS dikuasai oleh fahaman Syi'ah dan Khawarij?.Dan masihkan kita ingat bagaimana Mahadewataraya Nik Ajih sanggup menerima syaithonirrojim sebagai kawan PAS? Malah beliau juga menyamakan Nabi Muhammad s.a.w. dengan budak kampung nama Mat.


4.  Anwar Ibrahim pula akhir-akhir ini cenderung kepada PLURALISMA dan jawapannya dalam sesi Q & A di yahoo chat live amat jelas membayangkan bahawa beliau adalah seorang pembawa fahaman SATANISMA. 




5.  Tidakkah sebagai langkah menyelamatkan si keparat Anwar Ibrahim ini, AMK PKR membuat seruan HARI KEMARAHAN RAKYAT? dan hanya syaithonirrojiim bersifat AMMARAH? Ingatkan mengenai kesemua demonstrasi oleh AMK dilakukan pada Hari Jumaat dan rusuhan di masjid Amru Al As ? Pembohongan mengenai Sumpah Mubahalah dan mengenai Qazaf oleh PKR? Kini BERSIH pula mahu mengadakan demonstrasi jalanan pada hari SABTU iaitu hari SABBATH ,hari yang dianggap mulia oleh para pengamal sihir dalam aliran SATANISMA. 

Sebenarnya banyak lagi kupasan yang boleh di buat mengenai amalan dan fahaman SATANISMA yang amat ketara kelihatan dalam PAS, DAP, PKR, REFORMASI dan KUASA KE 3. Ini adalah pengenalan kepada pembukaan minda anda semua. Kenapa PAS beriya-iya menolak KETUANAN MELAYU sedangkan KETUANAN MELAYU bertunjangkan kepada KETUANAN ISLAM. Berhati-hatilah, Al Qur'an menyebutkan mengenai 'mengikuti jejak-jejak syaithonirrojim' dan 'berkawan dengan syaithonir-rojiim' kerana itulah salah satu ciri-ciri kelompok SATANISMA. TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...