Ahad, 1 Mei 2011

ALJUBURI BALUN CHINA DOLL, AMK MEROGOL MASJID & DATUK T BERSUMPAH MUBAHALAH.

1. Sejak Datuk T mendedahkan video salahlaku seksual Aljuburi dan mengambil langkah berani bersumpah Mubahalah, bermula dari tarikh keramat Mac 21, 2011 sehingga kini, AMK dan PKR semakin menggila pada setiap hari. 

2. Terkini AMK PKR mempersoalkan Sumpah Mubahalah dan menyebarluaskan fahaman sonsang dan sesat mengenai Sumpah Mubahalah yang merupakan FITNAH TERBESAR KE ATAS AGAMA. Pada awalnya, AMK PKR PAS DAP mendakwa, ianya suatu fitnah ke atas diri Aljuburi lalu dilakukan Solat Hajat Perdana di Stadium Melawati Shah Alam dan mutahkir di rumah kediaman Aljuburi di Bukit Segambut pada malam semalam yang diimamkan oleh Mahadewataraya Nik Ajih yang dianggap sebagai Keramat Hidup (Biawak Hidup)  oleh Pakatan Jahat PAS DAP PKR.

3. Manakala Mat Sabu pemberi asal gelaran Aljuburi kepada Anwar Ibrahim mengambil sikap berpura-pura dan mengatakan bahawa salahlaku seksual Anwar adalah soal peribadi. Berpecah-pecah serta cacamarba pendapat-pendapat pro Aljuburi. Mereka menyerang Sumpah Mubahalah untuk menjustifikasikan Fitnah Terbesar ke Atas Agama mereka. Kilk di sini untuk mengetahui pendapat benar mengenai Sumpah Mubahalah ini 




Begitulah keadaannya kelompok manusia yang sejak 1998 merupakan pendukung Fitnah Terbesar Ke Atas Agama. Adakah anda juga ingin menyertai mereka yang jaminannya adalah kemusnahan kerana dimurkai oleh Allah Subhanahu wa Ta'ala?


SALAM 1 MALAYSIA

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...