Selasa, 24 Mei 2011

ALAMAK ! ADA PEMIMPIN PAS TERLIBAT DALAM SKANDAL SEKS ?




PAS dengan skandal seks yang dulunya tidak diketahui ramai secara umum kini setelah pendedahan mengenai salahlaku seksual Adun Selinsing dan Adun Perupok termasuk kisah-kisah seram sejuk pencabulan seksual ke atas kanak-kanak suci di PASTI Hulu Selangor sungguh menggemparkan. Tidak hairan, pada hari ini PAS amat cergas mempertahankan salahlaku seksuak Anwar Ibrahim sehingga Mahadewataraya Nik Ajih berlaku bingai mengatakan bahawa syurga di bawah tapak kaki Anwar Ibrahim. 



1. Masih ingat mengenai pendedahan salahlaku seksual Adun Selinsing dengan bini orang dan Adun Perupok dengan anak angkatnya seorang ustazah? Dan sebelum dari itu kisah khalwat Mat Sabu dengan bini orang? Kini terdengar pendedahan terbaru mengenai salahlaku seksual yang juga melibatkan saf kepimpinan Toghut Satanisma PAS.  Adakah ini kerana berlaku cantas mencantas di dalam Toghut Satanisma Kultus Personaliti PAS dalam Muktamar PAS pada Jun 2011? 


2. Kita tidak terkejut kerana kita amat arif bahawa Toghut PAS bukanlah sebuah kelompok perkumpulan orang-orang 'alim yang suci bersih daripada dosa-dosa besar. mereka tidak maksum walaupun mereka cuba berkhayal bahwa mereka maksum. 

3. Walaupun mereka cuba menunjukkan bahawa merekalah kelompok yang memakmurkan masjid tapi jangan lupa pada sebuah hadis Rasullullah s.a.w. yang mengatakan bahawa di akhir zaman akan ada kelompok ahli ibadat yang jahil dan ulamak yang fasiq. Kebenaran hadis sohih tersebut amat jelas kelihatan pada Toghut PAS. Kita tunggu sahaja pendedahan terbaru salahlaku seksual tersebut dalam masa terdekat. 




Kita merasa kesal kerana imej Islam banyak tercemar oleh kerenah yang bukan-bukan daripada kepimpinan PAS dan ahli PAS, Amat sedikit bilangan mereka yang benar-benar boleh diharap malah kini tiada langsung yang boleh di harap untuk menjadi imam solat jemaah. Kita berharap agar PAS ini dibubarkan sahaja kerana terlalu banyak memalukan ISLAM. TEPUK DADA TANYA IMAN.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...