Jumaat, 22 April 2011

X-KLUSIF! PAS DAP & PKR LANCARKAN KEMPEN RAIH UNDI SOKONGAN MELALUI PESTA SEKS TERBUKA!

1.   Mengikuti blog AAKJ , sila klik di sini bagi membaca entri SELANGOR HALALKAN PESTA SEK.bagi lapuran penuh, pendedahan taktik PKR PAS dan DAPIGS di Selangor bagi meriah undi golongan muda mudi melalui PESTA SEKS TERBUKA di Sg Buloh, Dr. Lo'Lo' dan Hasan Tantawi merestuinya, kerana jika mereka tidak merestuinya sudah tentulah mereka akan ambil tindakan drastik namun sehingga ke tarikh ini mereka diam dalam rela, undi itu lebih penting dan jawatan dunia itu lebih penting demi untuk menumbangkan pemerintahan saksama dan adil Barisan Nasional bersama-sama DAP membangunkan sebuah REJIM KUKUBESI ala ZIONIS dengan sedikit campuran NAZISMA.

2. Berikut adalah gambar-gambar PESTA SEKS TERBUKA itu, WOW ! Kalu beginilah JS pun kepingin nak TUMBANGKAN DAP PKR DAN PAS dalam PRU 13 !

  
SESI TARBIYAH DAN TAZKIRAH PAS ALA ALAF BARU



                                          
Jangan takut dik, Tuan Guru dan buat Solat istikharah , semua dosa ampun! Jika hamil tak perlu risau SEKOLAH HARAPAN di Melaka ada !



  
Jangan lupa semua ! Selepas ini kita buat SOLAT TAUBAT 2 RAKAAT beramai-ramai


Niatkan je kita minum AIR MINERAL yang didoakan oleh Bik Ajih.

Kita bakal dengar penafian ringkas PAS sebagai berikut, ..' Para bloger UMNO memfitnah dengan menonjolkan gambar-gambar yang di ambil di kawasan penempatan pekerja-pekerja asing yang bukan beragama Islam ' kurang lebih begitulah penafian puak PAS nanti. Apa ada hal pun, maksiat dilakukan oleh DAP dan DAP bukan manusia yang terikat dengan syara' 


1 MALAYSIA menolak MAKSIAT PAS!

1 ulasan:

Unknown berkata...

salam tuan mohon pautkan link ke mukapetang. terima kasih salam perjuangan!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...