Jumaat, 22 April 2011

DAP TERLONDEH LAGI ! PENIPUAN DAP DIDEDAHKAN DALAM REKOD PROSIDING SURUHANJAYA SIASATAN DiRAJA KEMATIAN TAN BENG HOCK.

 
Gambar kredit kepada M.i.M

1.   PANAS SEMAKIN PANAS ! DAP  kian terlondeh dan penipuan DAP terbongkar lagi ! Sebelum ini kita asik di paksa menerima Kebenaran Fiktif ciptaan DAP kononnya mendiang TBH akan melangsungkan perkahwinannya dengan buah hatinya yang ditetapkan pada tarikh 17hb Julai 2009 sehari selepas di temui mati pada 16hb Julai 2009., ternyata TIDAK BENAR SAMASEKALI!.

2.  Menurut penemuan fakta oleh penyiasat persendirian Micheal Leslie Squires yang penemuan tersebut dimaklumkan oleh Pengerusi Suruhanjaya Siasatan DiRaja Kematian TBH, Tan Sri James Foong Cheng Yuen berkata tiada sebarang pendaftaran perkahwinan di buat oleh TBH dan teman wanitanya yang sedang hamil mengandungkan anak luar nikah TBH pada tarikh 17hb Julai 2009 sepertimana yang telah tersebar selama ini..

3.   Berikut adalah petikan kenyataan rasmi oleh Pengerusi Suruhanjaya Siasatan DiRaja kematian TBH:-
Pengerusinya, Tan Sri James Foong Cheng Yuen berkata, tiada sebarang pendaftaran berkaitan ditemui apabila dakwaan bahawa Setiausaha Politik Exco Selangor itu akan berkahwin disiasat oleh penyiasat bebas yang diupah oleh Suruhanjaya, Michael Leslie Squires. 
"Saya tidak tahu siapa yang bagi impression (tanggapan) bahawa Beng Hock akan berkahwin pada keesokan hari. Tidak ada pendaftaran sedemikian, penyiasat persendirian kami telah buat pemeriksaan," katanya.
Beliau berkata demikian selepas pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Hafiz Azhar Idris memberitahu, Beng Hock mengatakan dia masih belum berkahwin tanpa menyebut bahawa dia akan berkahwin keesokan hari semasa mereka berbual di dalam pejabat SPRM Selangor pada pukul 6.30 petang, 15 Julai 2009.
 4.   JS bersetuju dengan pendapat Dr Novandri dalam hal ini , klik disini panas-semakin-banyak-salah-laku-parti. yakni semakin banyak terdedah salahlaku dan penyelewengan fakta oleh DAP dalam kempen mereka membela kematian TBH dan ternnyata DAP sengaja mencipta Kebenaran Fiktif bagi menutup kelemahan ketara dalam DAP yang penuh dengan skandal rasuah dan salahguna kuasa. 

Insiden kematian TBH adalah manipulasi fakta yang di ubah menjadi Kebenaran Fiktif oleh DAP bagi meraih perbatuan politik dengan cara jijik dan cela. Tidak menghairankan kerana manipulasi melalui Kebenaran Fiktif ini adalah untuk mengalih pandangan Rakyat dan untuk mencegah rakyat daripada mengetahui KEBENARAN HAKIKI ! Adalah mustahil SPRM mahu menghapuskan SAKSI UTAMA mereka dan kita sendiri boleh berfikir secara wajar bahawa pihak manakah yang benar-benar mahukan TBH ini dihapuskan ! Sudah tentu bukan kerajaan Barisan Nasional dan SPRM.


1 MALAYSIA 
ganti 
DAPIGS PEMBULAK (PENIPU)!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...