Isnin, 25 April 2011

GEMPAR! ANWAR IKUTI PROGRAM PEMBANGUNAN PERSONALITI ANJURAN JABATAN PELAJARAN TERENGGANU.

Gambar Ihsan M.i.M blogspot 

1. Mengikuti entri terkini M.i.M Dr Novandri klik disini SOALAN PATUTKAH ANWAR DIJEMPUT BAGI CERAMAH DALAM PROGRAM INI? berdasarkan kepada entri ini, Dr Novandri melemparkan pertanyaan sinis kepada Anwar. memang patut pun Anwar ini sentiasa di sindir dan di  kritik habis-habisan secara istiqomah KERANA Aljuburi ini makin tua makin melampau fi'ilnya.

2. Berikut petikan lapuran suratkhabar yang di ambil daripada blog M.i.M :-

KUALA TERENGGANU 24 April - Program Pembangunan Personaliti Pelajar yang dilaksanakan Jabatan Pelajaran Terengganu adalah bertujuan meningkatkan keyakinan diri di kalangan pelajar lelaki yang menghadapi masalah krisis identiti diri.

Pengerusi Jawatankuasa Pelajaran, Pengajian Tinggi, Sains dan Teknologi dan Sumber Manusia Terengganu, Ahmad Razif Abdul Rahman berkata, jabatan berkenaan telah mengambil sikap proaktif dengan mengadakan program tersebut yang melibatkan 66 pelajar lelaki di Besut minggu lepas.

"Ia satu inisiatif yang dilaksanakan Jabatan Pelajaran Terengganu dalam melaksanakan saranan Kementerian Pelajaran yang mahukan pihak sekolah memberi penekanan kepada empat perkara iaitu jasmani, emosi, rohani dan intelek (Jeri) pelajar.

"Jabatan Pelajaran Terengganu mengambil langkah awal melaksanakan konsep itu dengan mengenal pasti pelajar lelaki yang tidak aktif berpersatuan, badan beruniform, sukan dan apa juga aktiviti kokurikulum mengikuti program pembangunan personaliti pelajar itu,” katanya kepada Bernama di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas laporan akhbar bahawa Jabatan Pelajaran Terengganu telah mengadakan kem bina semangat kepada pelajar ”lelaki lembut”. - Bernama
3. Program ini dikritik hebat oleh sesetengah para Simpatetik Cina DAP bangsat kerana Program ini membantu para  pelajar di peringkat Menengah Rendah dan Atas. Ini sudah tentu menjejaskan kegiatan menghasut Cina DAP Bangsat selama ini ke atas para remaja. Cina DAP bangsat memang memerlukan para remaja bermasalah untuk menimbulkan masalah. Pada kali ini, sudah tentulah Program ini Menjejaskan Teruk Impak Saikologi yang selama ini Cina DAP Bangsat usahakan. Padan muka Cina DAP bangsat!

JS dan Dr Novandri memandang usaha murni ini sebagai langkah proaktif kerajaan bagi menangani masalah remaja yang merupakan Modal Insan berharga kepada negara di masa depan. Berbeza dengan Pakatan Jahat PAS DAP PKR yang mahukan Suasana Impak Negatif Remaja bagi mengawal dan menguasai mereka untuk berbuat kejahatan, kerajaan Barisan Nasional mahu menyelamatkan remaja ini dengan menyediakan  Persekitaran Kondusif untuk Remaja mengembangkan bakat mereka agar mereka berbakti kepada negara dan menjadi pelapis yang terbaik!.


1 MALAYSIA selamatkan REMAJA !

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...