Rabu, 7 Disember 2016

IKUT SUKA PEJABAT PENYIMPAN MOHOR BESAR RAJA-RAJA LAH NAK JEMPUT SIAPA


ISTANA NEGARA
Ikut Suka Hati Pejabat Penyimpan Mohor Besar Raja-raja lah Nak Jemput Siapa
Takde Kaitan Dengan Politik 

BISMILLAHI
Salamun 'Alaikom
Anak cucu cicit Nabi Allah Adam alaihis salam & Selamat Sejahtera Tanah Kuning / Tanah Jawi / Tanah Mengandong / Tanah Melayu

AL KESAH TANAH MELAYU 

Heboh di media sosial bila Surat Pemberitahuan daripada Pejabat Penyimpan Mohor Besar Raja-raja Malaysia memaklomkan kepada Mahathir dan isterinya mengenai ketiadaan 'kerusi' di majlis angkat Sumpah YDPA dan Timbalan YDPA. 

Ikut suka Pejabat Penyimpan Mohor Besar Raja-raja Malaysia lah nak jemput siapa. Mana boleh netizen dan puak Mahathir nak kritik dan memaksa Pejabat Penyimpan Mohor Besar Raja-raja untuk menjempot dan menyediakan kerusi untuk Mahathir dan Isterinya dalam mana-mana majlis rasmi dan tak rasmi Pejabat Penyimpan Mohor Besar Raja-raja.

Mahathir semasa berkuasa, beriya tunjuk peel 'Ikut Suka Beliau' haposkan imuniti Raja-raja Melayu, melanggar Wasiat Raja-raja Melayu, bubarkan UMNO 1946. Kini, bila tiba giliran Mahathir terkena 'Tulah' sendiri. kenapa nak kecoh? 

Di pihak Pimpinan dan Pemegang Amanah Pusaka Pesaka Tanah Melayu, selama 23 tahun menghantar Surat Beritahu. tapi tak diendahkan oleh golongan yang membuat salahlaku-salahlaku yang di buat semasa zaman Mahathir menjadi PM.

Sehingga muncul gambaran israk mikraj pada 1992 yang disahkan benar oleh Mufti Negeri Selangor pada masa itu. 


6 orang pawang Besar Mahathir di lawan habis-habisan oleh Pimpinan & Pemegang Amanah Pusaka Pesaka Tanah Melayu. Dua orang Pawang nya memohon maaf. 

Mahathir semasa berkuasa, sentiasa berbuat ikut suka hati nya terhadap orang-orang yang tidak disukai olehnya.

Maka, pada hari ini, Mahathir tak boleh berkecil hati. Kerana, orang dah lama sangat bersabar dengan beliau.

walaikumus salam

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...