Khamis, 16 Oktober 2014

KENAPA PERLU BERJUANG DEMI MENYELAMATKAN ANWAR IBRAHIM? DAH SASAU SANGAT KE?

Kata cerdik sangat daripada semua pengundi dan penyokong BN dan UMNO serta genk Songkok Tinggi Keris Telanjang .. Tapi kenapa begitu bahlol bertingkat-tingkat berjuang, berdemo semata-mata nak menyokong perbuatan jenayah seksual Anwar Ibrahim? Anwar Ibrahim ada ke atau takde ke, serupa sahaja keadaan di Malaysia pun.

Apa korang dapat pun ? Anwar Ibrahim jugak yang untong. Korang dapat apa untung?

Anwar Ibrahim bukan keramat bukan Nabi Allah bukan Imam Mahdi bukan Pemimpin Harapan Rakyat bukan Anugerah Tuhan, bukan mangsa konspirasi, Anwar Ibrahim kalau kentot pun bau busuk jugak sama seperti orang lain. 

Anwar Ibrahim adalah seorang manusia biasa je tak maksum pun, tak istimewa pun. Beliau tetap ada nafsu-nafsi gak cuma beliau ada sikit luarbiasa punyai nafsu yang sama dengan kaum Nabi Luth alaihis salaam. 

Kenapa nak bersusah payah untuk membantu Anwar Ibrahim melepaskan dirinya daripada Hukuman?

Kesemua bukti dan keterangan telah di cabar dan di uji di dalam mahkamah.

Perbicaraan Anwar Ibrahim pun punyalah lama dan barisan peguambela Anwar Ibrahim tidak pernah di halang dari membuat bermacam-macam permohonan yang ada dalam buku undang-undang. 

Apa rasionalnya dan kewarasannya untuk membela Anwar Ibrahim ini?

Pelik betul penyokong dan pentaksub PKR dan manipulator DAP. Depa sendiri tak turun tapi suruh oranglain turun. 

Tak Logik Sungguh Nak Berdemo Depan Istana Kehakiman dan Menggangu Proses Peradilan di Negara Sendiri gara-gara seorang politikus monopos cam Anwar Ibrhaim ini. 

Buang masa je layan Anwar Ibrahim ni. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...