Isnin, 22 Julai 2013

DAP Masih Hina Islam & Melayu, Pastikan PRK KOle Besout Tiada Undi Kepada PAS !



Dua artikel di atas dalam blog si penghina Islam dan Melayu tegar, Kit Siang granpa Perpecahan Kaum Malaysia, jelas membuktikan sikap dan kecenderungan politikal DAP. Selamanya, DAP akan tetap menghina Islam dan Melayu. Kepada Melayu yang masih sokong DAP PKR PAS di bawah jenama Skim Penipuan Politikal Terbesar 'Pakatan Rakyat' sedarlah ! Setiap undi kepada DAP PKR PAS adalah undi memperkuatkan iltizam dan tekad politikal DAP untuk menghina Islam dan Melayu sampai kiamat !.

Mana S.E.M.U.T yang kata nak memantau semua penghinaan ? Kenapa dua artikel KitSiang ini terlepas pandang plak???? !!! Ke S.E.M.U.T dah mampos kerana diabetes (terlebih gula-gula untuk menipu Melayu) ciptaan mereka sendiri? Dasar cipan tak sunat! Kenyataan Nik Aziz yang menuduh orang UMNO tak sembahyang dan mencela kebajikan UMNO membina masjid, kenyataan Musibat PAS yang mahu 'maaf'kan penghina Islam serta kenyataan puak anwarinas PAS yang mahu umat Islam 'terbuka hati' menerima penghinaan Islam dan Melayu, adalah suara-suara setan dari tempat kurungan dalam bulan Ramadan. 

Ini semua sudah cukup membuktikan kepada semua pengundi Kole Besout agar pada kali ini, demi kepentingan Islam dan perpaduan Melayu, jangan beri satu undi pun kepada PAS. Kerana undi kepada PAS bermakna satu kekuatan kepada DAP untuk terus menghina dan mencela Islam serta Melayu! Kita semua boleh kutok kow-kow mana-mana pemimpin UMNO kerana pemimpin UMNO bersifat terbuka. Tapi kita tak boleh nak mengamalkan hak kebebasan kutok mana-mana pemimpin DAP PKR PAS kerana mereka tak sedemokratik dan tak segentleman pemimpin UMNO. Jangan anda hilangkan hak kebebasan bersuara dengan mengundi PAS!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...