Khamis, 13 Jun 2013

UGUTAN JENAYAH: "Nanti Kami Sembelih Ahli Keluarga Kamu" Cinabeng Dah Gelisah Dengan Kempen Boikot.


Kempen BBCD memang ternyata begitu efektif dan berkesan. Apabila, ada pihak membuat ugutan bunuh nak sembelih seluruh ahli keluarga admin laman BBCD dan blog, itu bermakna, cinabeng sudah merasai bahana kempen BBCD. Tak perlu takut dan gentar dengan ugutan-ugutan sebegitu. Ajal maut bukan di tangan mereka. Bahkan, jika Allah Ta'ala kehendaki,perkara sebaliknya akan berlaku kepada  mereka. Pengorbanan orang Melayu adalah amat tinggi. Tidak seperti cinabeng. Mereka takut dan mudah ditakutkan. Orang Melayu bila berjuang tidak akan sesekali merasai takut kehilangan. 

Lagipun, Polis adalah cekap dan efektif. Bukan semudah itu nak membunuh dan menyembelih mana-mana individu di Malaysia. Begitulah sifat agresif dan biadap cinabeng di Malaysia ini. Kalau mereka yang menghina, mendiskriminasi dan memperlekehkan Melayu, agama Islam dan Raja-raja Melayu, tak mengapa. Ini samalah seperti yang ambe tulis tempohari, mereka beri korupsi , ok, yang menerima korupsi, itu salah. Pemberi ugutan fikir bahawa Malaysia ini mereka mampu berbuat sesuka hati mereka. Sedangkan pembunuhan Dato Susilawati pun akhirnya berjaya di tangkap dan di hukum bunuh.

Apapun ugutan dan sebarang ancaman, orang Melayu tetap meneruskan kempen BOIKOT BARANGAN CINA DAP. Semakin kuat ancaman dan ugutan bunuh, semakin kuat kempen kami lancarkan. Semakin kerap dan semakin berani kami lakukan kempen boikot. Kami tidak takut dengan keganasan. Kami tak mudah gentar dengan ugutan. Kami takkan berundur walaupun setapak. Kami bukan seperti golongan kamu yang takut mati. Kami sentiasa rindukan kematian. Kerana kematian itu adalah lena yang panjang.

Kepada para pembaca sekelian, silalah teruskan kempen BBCD. Ianya berbaloi kerana kita mempertahankan Agama, Bangsa dan Tanahair kita daripada di jajah oleh proksi-proksi Dajal Al Masikh.

TAK MELAYU HILANG DI DUNIA !

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...