Selasa, 28 Mei 2013

TAHNIAH UTUSAN MALAYSIA & DS DR ZAHID HAMIDI, DAP & RBA SEMAKIN RESAH DAN GABRA.






Tahniah kepada Utusan Malaysia dan Datuk Seri Dr Zahid Hamidi ! Kerana keberanian dan ketegasan anda lah, kini pasukan RBA RM108 juta terasa bahang yang amat panas sekali ! Kerja-kerja mereka semakin sukar. Mereka sentiasa terpaksa berpindah-randah dan berpecah kepada kluster-kluster kecil. Terpisah dari grup utama. Menyukarkan komunikasi di antara mereka.

Manakala, granpa Lim Kera Sodom sudah terasa bebanan semakin meningkat untuk pertahankan RBA RM108 juta (kini mengikut entri granpa Lim Kera Sodom ianya meningkat kepada RM500 juta, 2,000-3,000 RBA !). Semakin kuat DAP menafikannya, semakin jelas kepada kita kewujudan RBA dan perbelanjaan besar kepada mereka.

Dari mana DAP perolehi wang yang banyak? Sudah tentulah dari penyumbang dana tempatan, luar negeri dan dari sumber yang diselewengkan oleh DAP-PKR dalam perbelanjaan negeri selama 5 tahun. RBA hidup mewah dengan gaji antara RM3,000 - RM8,000 mengikut kepakaran memasing. Hidup di tanggung berak cangkung di hotel 5 bintang. Sedangkan Rakyat miskin-bandar diabaikan oleh DAP-PKR yang merupakan pengundi majoriti DAP-PKR.

Ada DAP-PKR nak ambil berat pasal kebajikan warga bandar miskin sepertimana layanan 'Kelas Pertama' kepada RBA mereka? Jauh panggang dari api! RBA hidup senang-lenang, warga miskin-bandar hidup melarat menyokong DAP-PKR.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...