Khamis, 30 Mei 2013

RED BEANS ARMY - TENTERA ALAM MAYA RM1.08 BILION MILIK EMPERORISMO & SUPREMO CAUVINIS KIT SIANG.

Red Bean Army (RBA) RM1.08 bilion adalah jentera propaganda DAP di alam maya. Kewujudannya diketahui setelah didedahkan oleh Shen Yee Aun bekas RBA dan DAPSY.

'Kebenaran Akan Menang Jua Akhirnya' pepatah Ingeris. Allah Ta'ala juga menjanjikan dan memberikan jaminan, bahawa kebenaran pasti menang dan kebatilan pasti hancur. Berdasarkan kepada keyakinan janji Allah Ta'ala adalah pasti, kita teruskan kempen Beli Barangan Cina Pilihan Terakhir. Kita terus mendedahkan pasukan penyebar fitnah DAP di alam maya, Red Beans Army. 

Kewujudan RBA bukan rahsia lagi. Berpuluh ribu 'Suka' 'kongsi' dan komen-komen di fesbuk dan twitter yang berbaur hasutan, fitnah, maki hamun dan caci cela adalah perbuatan RBA. Menurut Shen Yee Aun, RBA berjumlah sekitar 2,000-3,000 orang. Pusat markas mereka ialah di KOMTAR dan hotel Concorde Kuala Lumpur. Terkini, mereka juga diletakkan di hotel-hotel berhampiran KL Sentral dan apatmen servis di MALL berhampiran PWTC. 

Anwar Ibrahim, 66 tahun, dan Supremo cauvinis Lim Kit Siang, 72 tahun, menggunakan RBA untuk memberikan gambaran palsu sokongan kepada DAP dan PKR. Seorang RBA mempunyai sekitar 20-50 akaun seorang. Mereka di bayar lumayan, Sekitar RM3,000 -RM8,000 seorang. Diberikan pelbagai kemudahan oleh Anwar Ibrahim dan DAP. 

Komen-komen yang mengutok bangsa Melayu dan Islam adalah pekerjaan RBA. Mereka akan menberikan komen-komen begitu negatif dan menghina Melayu dan Islam. Sasaran mereka ialah memberikan gambaran negatif kepada kepimpinan Melayu dan keupayaan Melayu memerintah Malaysia. RBA mahu menimbulkan kebencian orang Cina kepada Melayu. Dan melaga-lagakan Melayu dengan Melayu bagi merealisasikan agenda polarisasi kaum DAP. 

Namun apabila ada pemimpin DAP sendiri yang menyanggah propaganda dan fitnah oleh RBA, ambe mula tertanya. Adalah RBA ini tentera propaganda alam maya milik peribadi emperorismo dan supremo Lim Kit Siang sahajakah? Adakah dana-dana yang di terima oleh DAP disalahgunakan oleh emperorismo supremo cauvinis Lim Kit Siang, bagi tujuan menjaga kepentingan dirinya dan keluarganya dalam DAP? Apa lagi alasan logik bagi penyanggahan tersebut?

Kita semua tahu, DAP juga mengalami konflik dalaman yang amat serius. Namun berjaya ditutup oleh Lim Kit Siang. Kerana perkara itu akan menjejaskan kepentingannya dan keluarganya di dalam dominasi DAP. Jumlah RM1.08 bilion bukan sedikit. Sebab itu kita lihat emperorismo dan supremo Lim Kit Siang beriya-iya benar cuba menafikan kewujudan RBA dan jumlah bayaran RM1.08 bilion tersebut. Ada kemungkinan besar, RBA dan bayaran tersebut dirahsiakan dari pengetahuan ahli-ahli DAP yang lain.

Apapun, kita mestilah bersatupadu menghadapi ancaman daripada RBA. Gerak kerja mereka telah memecahbelahkan perpaduan dan keharmonian antara kaum. DAP mahu Pecah Perintah agar mereka mudah menjadi dominan. Tetapi bukanlah untuk kepntingan semua kaum. Ianya dilakukan demi kepentingan seorang manusia tua bernama emperorismo dan supremo cauvinis Lim Kit Siang. Bagi memastikan keluarganya terus mendominasi DAP dan rakyat Malaysia! - Hapuskan nepotisma dan cauvinisma DAP!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...