Isnin, 27 Mei 2013

KIT SODOM WAJAR HENTIKAN POLITIK POLARISASI KAUM DAN KEBENCIAN MELAMPAU.

Segalanya bermula sejak Kit Sodom menjerit atas lori buruk pegang penyapu dan berteriak, "Malai Si ! (Mati Melayu)" pada 12 Mei 1969. Disusuli dengan kejayaan Malaysia di bawah pentadbiran Tun Dr Mahathir selama 22 tahun. Kejayaan itu menyebabkan DAP menjadi tak relevan di Malaysia selama 22 tahun. Tapi pada masa itu MCA dan GERAKAN adalah parti komponen yang diterajui oleh pemimpin yang benar-benar meresap semangat Barisan Nasional. 

Tak syak lagi sejak PAP menyemai kebencian kepada Perikatan dan berpisah dari Malaysia, DAP menyambung warisan politik perkauman tegar. DAP meningkat kembali bukan kerana UMNO lemah dan rakyat mahu perpaduan. Tetapi kerana sentimen perkauman dimainkan untuk membenci UMNO/BN setiap hari oleh 'Red Beans Army'. 

Keputusan PRU13 banyak menyedarkan lamunan kepimpinan UMNO/BN. Kempen Boikot Produk Cina DAP adalah tindakan proaktif bersifat non-reaktif. Kempen itu bukan untuk menghukum pengundi Cina. Ianya bertujuan memberikan satu kebangkitan kesedaran kepada pembeli dari Melayu, JANGAN TERTIPU DENGAN CINA DAP.

DAP bukanlah satu Harapan Baru sebaliknya adalah mimpi ngeri buat rakyat Malaysia. Bukan rahsia lagi DAP memang berhasrat mahu membawa kembali Singapura ke dalam Malaysia. Kita semua tahu apakah jenis pemerintahan yang ada dalam kepala otak DAP bila perkara itu berlaku. Cina Malaysia adalah golongan imigran yang diberikan 'muka' menjadi sebahagian warganegara. 

Cina Malaysia masih golongan minoriti 30% yang menguasai hampir 80% ekonomi. Kaum Cina masih kuat dan menebal semangat perkauman mereka. Selagi ada sekolah vernakular; dan selagi ekonomi mereka masih monopoli selagi itu mereka tetap besar kepala. Satu kesilapan memansuhkan DEB dan I.S.A sedangkan kaum Cina mahupun DAP masih menebal sikap perkauman mereka. 

Menjadikan Barisan Nasional sebagai sebuah Parti Tunggal pun bukan jawapan yang tepat. Masalahnya bukan pada taraf dan jenis komposisi Barisan Nasional. Masalaahnya ialah pada permainan politik perkauman Cina DAP. Hilangkan masaalah itu dulu. Mana mungkin Melayu harus berkorban lagi setelah Cina masih tunjuk sikap perkauman mereka.

Masalah utama Malaysia ialah kerana wujudnya parti politik radikal yang rasis seperti DAP dan PKR. Hapuskan keduanya, hilanglah masalah Malaysia. Kalau Tun Dr Mahathir dulu boleh lakukannya, mustahil kepimpinan yang ada tak mampu. Dan jangan lupa DISPLINKAN KEMBALI KAUM CINA MALAYSIA dan UBATILAH LUKA KAUM MELAYU.

ITULAH KUNCI KEJAYAAN BESAR BARISAN NASIONAL PADA PRU14 NANTI.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...