Jumaat, 5 April 2013

#PRU13 - OPERATIF SULIT DAP RONI LIU "Bagaimana Melayu Boleh Menyokong PKR Yang Diterajui OLeh Jokers?" #TolakPakatan

DAP bukan Parti Multi-Rasial tapi Parti Hegemoni Dinasti Keluarga Kit Siang. Duplikasi Hegemoni Keluarga Kuan Yew PAP.


DAP PERBODOHKAN & MELAGA-LAGAKAN MELAYU ISLAM DALAM PAKATAN HARAM MELALUI MANIPULASI SENTIMEN PRO- ANWAR IBRAHIM & KETAKSOBAN PRO-TOK NIK AZIZ.
  1. DAP PERCAYA ANWAR MELIWAT DAN MAIN CINA DOLL
  2. DAP KATA DEPA HERAN MACAM MANA MELAYU BOLEH SOKONG PKR KERANA PEMIMPIN MEREKA ADALAH JOKERS
  3. DAP KATA ANWAR AL JUBURI KEMARUK KUASA NAK JADI PM SAMPAI SANGGUP GADAIKAN SEGALANYA
  4. DAP GELAR KHALID SEBAGAI GAGAP DAN PAK LAWAK
  5. DAP PECAHBELAHKAN PAS DAN HASUT SUPAYA HASSAN ALI DAN NASHA DI PECAT
  6. DAP CUBA MELEMAHKAN MELAYU ISLAM DENGAN MENGHASUT MELAYU PAKATAN SUPAYA SETUJU BAHAWA TIADA KETUANAN MELAYU DAN GAGALKAN PERPADUAN MELAYU
  7. DAP BERJAYA DOMINASI PAKATAN HARAM DI SELANGOR DAN PENANG DAN TIADA APA JAWATAN DI BERI PADA PAS KECUALI SURUH JAGA ADAT MELAYU DAN SUKAN. TIADA JAWATAN EXCO AGAMA DI BERI PADA PAS. SATU PENGHINAAN PADA ORANG MELAYU ISLAM

Agenda Besar & Operasi Rahsia DAP Didedah !

Jafrei Nordin

AIDCNews – Pegawai Khas kepada Exco Kerajaan Tempatan, Kajian dan Penyelidikan Selangor, Ronnie Liu berkata DAP mempunyai agenda rahsia terhadap Pakatan Rakyat iaitu melancarkan operasi rahsia untuk meminggirkan pengaruh PAS dan PKR, menguasai Pakatan Rakyat dan mengambil alih kawalan kerajaan negeri dengan melantik ahli Melayu sebagai menteri besar.
Jefrei Nordin mendedahkan perkara itu ketika mengumumkan peletakan jawatannya hari ini.
Menurut FMT, Jefrei berkata operasi DAP itu berlaku di seluruh negara khususnya di Perak dan Selangor dengan membariskan calon-calon Melayu mewakili parti mereka.
“Saya tahu di mana mereka mengadakan mesyuarat rahsia untuk mengenal pasti dan memilih calon-calon untuk bertanding di Selangor dan Perak,” katanya pada sidang akhbar di mana beliau telah diiringi oleh Ahli Parlimen bebas Nibong Tebal, Tan Tee Beng.

Jafrei turut mendakwa terdapat tangan tersembunyi di portal Malaysiakini dan media lain pro Pakatan untuk melemahkan kredibiliti pemimpin-pemimpin PAS dan UMNO, dalam usaha untuk menggagalkan perpaduan kepimpinan Melayu.

Beliau berkata bekas timbalan presiden Pas, Nasharudin Mat Isa adalah salah seorang mangsa operasi tersebut.
“Saya tahu bagaimana usaha yang dijalankan oleh Ronnie dan DAP bagi memujuk tokoh Melayu liberal seperti Datuk Zaid Ibrahim untuk bertanding di Selangor di bawah payung DAP bagi memastikannya mampu membentuk kerajaan baru di Selangor lantas menafikan hak calon PKR sebagai Menteri Besar selepas PRU 13,” katanya.

Beliau berkata DAP mempunyai sumber dana yang tidak terhad untuk meneruskan agenda dan mengambil kesempatan ke atas kelemahan Pas untuk mengawal kerajaan negeri di semenanjung dan Sarawak.
“Saya menyeru kepada rakan-rakan Pas saya untuk berhenti menjadi bapa ayam DAP,” katanya. “Cukuplah cukup lah.”

Jefrei berkata, Ronnie Liu dan DAP Selangor khususnya, menganggap PKR sebagai sebuah parti ‘pak lawak” dan sering kali berseloroh serta bertanya kepadanya “bagaimana orang Melayu boleh menyokong PKR yang diterajui oleh jokers”

Menurutnya, Ronni Liu dan pemimpin utama DAP juga menganggap Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim begitu kemaruk untuk menjadi Perdana Menteri hingga sanggup menggadaikan apa sahaja untuk mencapai cita-cita tersebut.

Beliau turut berkata beberapa pemimpin DAP yakin bahawa Anwar adalah lelaki dalam video seks China Doll dan Azmin Ali adalah lelaki dalam video “ais krim”.

“Saya bersedia untuk membuat satu akuan berkanun dan memberi keterangan di mahkamah untuk menyokong kenyataan saya,” katanya


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...