Selasa, 26 Mac 2013

JOM UBAH JAMBAN ANDA ! BUKTI NEGARA KEBAJIKAN

TAHNIAH KEPADA PEMIMPIN PAS SELANGOR. 


Salah satu pendekatan PAS dalam mengislankan seramai mana mungkin manusia ialah membina jamban. Iina jamban-anya satu kebajikan dalam Negara Berkebajikan.

PAS memang pakar dalam bab membina jamban-jamban yang cantik dan selesa untuk para penghuni kuburan. Selain itu jasa-jasa besar PAS di Selangor ialah sentiasa membantu puak Cina DAP unutk memperolehi tanah-tanah untuk sekolah-sekolah yang DAP taja. Termasuklah menghadiahkan beribu-ribu ekar kepada usahawan-usahawan Cina DAP yang miskin-miskin agar boleh mencapai Kesamarataan.

Untuk mengekalkan kosmetik Islamik, PAS meneruskan Budaya Takfir dan Budaya Taksob yang di sokong oleh Baiah Talak Bini.

Setelah berkawan rapat dengan Anwar Ibrahim yang suatu masa dulu di gelar oleh Mat Syabu sebagai 'Al Juburi', PAS menambah Pakej Pemasaran mereka dengan membina 'Jamban-jamban' di kawasan perkuburan. Masjid-masjid biarlah UMNO yang bina sebab itu kan tanggungjawab UMNO selaku parti pemerintah.

Bagi menambah lagi rupa paras kosmetik Islam, PAS jadi pekak, buta dan tuli mengenai gerakan kristianisasi mubaligh DAP. Apa ada hal pun pecat sekur dua yang pertahankan Islam. Itu semua nanti boleh kaber balik dengan bina banyak jamban-jamban di kawasan perkuburan !

Dengan memperbohongkan orang Islam agar simpatetik dengan PAS, isu Hudud dijadikan Bahan Pemasaran meraih simpati dan sokongan. Termasuklah Kalimah Allah turut diperdagangkan agar dapat melembutkan hati-hati orang Islam menerima Pluralisma dan kebebasan memilih agama pada umur 18 tahun.

Bagi menunjukkan bahawa PAS benar-benar komited dalam melaksanakan Hudud dan Negara Islam, Tok Nik perlu dikekalkan sebagai Menteri Besar sampai mati.

So jangan tunggu lagi, silalah anda hubungi mana-mana pemimpin PAS yang terdekat dengan anda untuk MEMOHON SKIM UBAH JAMBAN UNTUK KE PUTRAJAYA.

PERMOHONAN ANDA MESTILAH DISERTAI DENGAN 'AKUJANJI BUKAN MANISFESTO'. ADA CABUTAN BERTUAH TIKET KE SORGA TOK NIK. TEMPAT DAN PERMOHONAN TERHAD.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...