Jumaat, 29 Mac 2013

#GE13 - KLIP VIDEO GENGSTER PKR PRO PENGGANAS KIRAM 50SEN BELASAH ANAK MUDA SABAH.



Berita di petik dari belog Medaninfokita atas tajuk berbeza.
Tak banyak penceritaan. Melainkan di tulis sekumpulan anak muda bermotorsikal di belasah oleh sekumpulan gengster PKR pro pengganas Kiram 50sen.
Tindakan ganas tersebut di dakwa oleh kumpulan gengster PKR pro pengganas Kiram 50sen berpunca dari provokasi mahu mengganggu 'Bas Mewah- Jelajah Merdeka PKR' gambar di bawah.
Kejadian dikatakan berlaku di Sabah.



Kita sendiri tahu bahawa Budaya Holigan dan Keganasan PKR sudah tersohor.
PKR sebuah parti yang lahir di jalanan (interbiu NST dengan Tun Daim Zainuddin).

Tak hairanlah, ahli dan penyokong serta pemimpin mereka pun akan bersikap 'Samseng Jalanan'. Sebagai 'Samseng Jalanan' mereka hanya tahu bertindak liar dan ganas jika kehendak mereka tidak dituruti atau dituruti. Mereka menjadi terlalu bongkak, angkuh, sombong dan terlalu besar kepala.

Teringatkan entri Papagomo yang mengeluh mengenai Sikap Melayu dalam DAP, PKR & PAS yang masih sukar berubah menyokong keganasan dan holiganisma Pakatan. Natijahnya, hanya segelintir ahli politik Cina kiasu cauvinis DAP sahaja mengaut keuntungan besar. Keuntungan itu jangan haraplah akan di kongsi bersama dengan Melayu-melayu yang gah membenci bangsa dan agamnya sendiri.

Merubah sikap Melayu tidak semudah yang disangkakan. Ianya memerlukan usaha berterusan dengan kebijaksanaan yang ajaib. Menguasai kembali minda serta hati Melayu dengan agama Islam. Memujuk hati yang sudah putus asa serta minda yang sudah korup dengan dakyah-dakyah tolol memerlukan pemujuk profesional yang mahir selok-belok saikologi Melayu itu sendiri. Suis 'Amok' perlu dihidupkan tapi perlu diarahkan kepada sasaran di luar lingkungan Melayu dan Islam itu sendiri.

Sekarang ini ramai yang sudah terpengaruh minda serta hati mereka untuk yakin dan percaya bahawa menumbangkan UMNO/BN itu akan menghasilkan suatu suasana kondusif bagi keadilan dan samarata.

Walhal itu adalah Persepsi berbentuk propaganda yang dimainkan oleh DAP. Perlu disedarkan kembali bahawa perubahan mampu berlaku tanpa memerlukan keganasan dan kegilaan yang diajarkan oleh DAP PKR & PAS.

Menjadi tanggungjawab kita semua memujuk kembali mereka dan mengemukakan bukti-bukti fakta bahwa mereka telah DI TIPU OLEH PAKATAN!

Jika tidak, perkara dalam video ini akan berterusan berlaku dan terjadi



PERUBAHAN ITU LEBIH BERMANAFAAT MELALUI WASSATIYYAH TRANSFORMASI BERBANDING SOSIALIS REVOLUSI

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...