Ahad, 17 Mac 2013

62 PENGGANAS MAMPUS DI TEMBAK 1 MAMPOS DALAM JEL



TUN DR MAHATHIR MOHAMMAD MELAWAT DAN MEMBERIKAN SOKONGAN MORAL KEPADA ANGGOTA KESELAMATAN NEGARA DI LAHAD DATU. ~ PEMIMPIN DAP PKR PAS KUTOK LAGI ADA/

Setakat ini, seorang pengganas Mundu Manok Kiram 50sen terkorban. Degil sangat tak nak menyerah kalah. Degil sangat tak nak menerima hakiki dan realiti Sultan Sulu dah serahkan Sabah kepada oranglain.

Degil sangat nak percayakan janji-janji manis pihak-pihak yang hendak mengorbankan nyawa mereka demi kepentingan pihak-pihak tersebut.

Jumlah yang terkorban dalam pencerobohan di Lahad Datu:-

62 orang pengganas Mundu Manok Kiram 50sen
9 anggota keselamatan (namamu dan jasa mu harum sepanjang zaman)
1 orang pengganas mati dalam tahanan mungkin kerana terlalu kuciwa.
104 orang termasuk ahli keluarga Kiram 50sen di tahan yang bersyubahat 
1 orang remaja yang tak dikenali status kewarganegaraannya

Jumlah kesemuanya (mengikut pengumpulan maklumat oleh ambe la bukan sumber rasmi tau) 62 + 9 + 1 + 104 + 1 = 191 orang termasuk yang telah terkorban dan yang di tahan. 

191 orang menjadi harga untuk DAP PKR PAS menawan SABAH menuju PUTRAJAYA. 

Itupun ada sekur lagi pemimpin jenis haprak nama LAJIM UKIM masih nak kata semuanya adalah SANDIWARA. Kepala hotak berjambulnya lah. 

Semuanya di buat di atas kempen-kempen oleh entiti bernama PAKATAM RAKYAT YANG TAK DIDAFTARKAN LANGSUNG! Cuba kita kaji dan baca sikit AKTA KESELAMATAN 2012 (AKTA 747), agak-agak lah boleh tak kita ambil tindakan undang-undang ke atas DAP PKR PAS di bawah seksyen 12 Akta Keselamatan 2012 ?


Pencerobohan Lahad Datu dicetuskan oleh kempen-kempen membenci negara, menghina JalurGemilang, mempersoalkan sahtaraf kemerdekaan negara dan menghina pengorbanan Polis ayng terkorban dalam Bukit Kepong. Dan kesemua kempen-kempen tersebut di buat oleh ENTITI HARANJADAH TAK BERDAFTAR YANG DI SEBUT PAKATAN RAKYAT!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...