Rabu, 9 Januari 2013

KIT SIANG, GUAN END, HJ HADI TRIO OPPA GAMPANG.

* TIADA GAMBAR UNTUK MENCERITAKAN BETAPA GAMPANG TRIO JALANG PAKATANG"


Tidak mengejutkan bila Majlis Syura Pakatang Gampang meluluskan penggunaan kalimah Allah untuk menyebarkan Pluralisma. 
Majlis Syura PAS dan Dewan Ulama PAS sudah tidak berfungsi lagi dan digantikan dengan Majlis Syura Pluralisma Pakatang Gampang.
Kini, Father Joseph Guan End, ayahnya, Karpal Singh sudah mempunyai kuasa dalam hal ehwal agama Islam melebihi kuasa-kuasa Sultan, YDPA dan Perlembagaan Malaysia. 
Lainkata, Majlis Syura Antara Agama Pakatang Gampang menjadi sebuah Badan Berkuasa plak.

Anwar Ibrahim anak gampang pun sudah enggan menerima kuasa-kuasa Sultan dan MAIS dalam Perintah Larangan Penggunaan Kalimah Allah kepada bukan Islam. Anwar Ibrahim anak gampang sudah memisahkan antara Agama dengan Politik. Baginya, Agama tidak ada kaitan dengan Politik. 

Memanglah pakatang amat gampang kerana mencampuri urusan hal-ehwal agama Islam dan bertindak sendiri mengikut hawa nafsu mereka.
Bila difikirkan kembali, PAS mempunyai bilangan kerusi DUN dan PARLIMEN yang lebih banyak daripada DAP dan PKR. Tetapi PAS akhirnya berjaya dijadikan Anak Gampang oleh DAP dan PKR.

Kepada ahli akar umbi PAS dan simpatisan PAS, diharapkan anda semua tidak menjadi ANAK GAMPANG seperti pemimpin-pemimpin gampangan kamu. 

SELAMATKAN AKIDAH PERTAHANKAN KALIMAH.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...