Selasa, 18 Disember 2012

HJ HADI PUNCA UNSUR EKTRIMIS & TOGHUT SEMAKIN BERDOMINASI DI DALAM PAS.

Hj Hadi : saya sanggup terima siapa saja masuk PAS ..janji Masyuuuukkkkk!

4.7.1981, Hj Hadi Awang menggemparkan seluruh Malaysia dengan amanatnya yang mengkafirkan seluruh UMNO. Kini ianya menjadi doktrin yang perlu diyakini oleh setiap ahli PAS. Amanat itu memakan korban yang pertama dalam Tragedi Memali. Tidak berhenti di situ, ramai keluarga di Terengganu, Kelantan dan di seluruh negara mula berpecah-belah. Timbullah isu dua imam. Tak sah nikah dengan jurunikah lantikan kerajaan. Selama 35 tahun Hj Hadi dok porak perandakan akidah penganut PAS. Akhirnya bilamana PAS sain Perjanjian Setan dengan dapngok dan pkrngok, Hj Hadi tanpa segan silu mengiystiharkan TIADA NEGARA ISLAM DI SEBUT DI DALAM AL QURAN & HADIS! Satu keterbalikan 360 darjah dari amanatnya pada 1981.

Malah beliau juga yang kata HUDUD cuma 0.0001 peratus sahaja daripada Syariat Islam. Kit siang sendiri sudah tegas menyatakan bahawa kerjasama dengan PAS bukan berdasarkan kepada aspirasi Negara Islam dan Hudud tapi untuk mempromosikan antara lain Pluralisma !

Hj Hadi tidak berhenti setakat itu saja. Beliau semakin mencanak egonya untuk menerima masuk semua golongan ke dalam PAS tanpa tapisan termasuklah puak syiah dan Khawarij!

Sepatutnya Hj Hadi memeprbetulkan keadaan tapi beliau terus menerus memburukkan keadaan kerana cita-citanya mahu berkuasa ke Putrajaya. Beliau yang pernah menjadi MB Trengganu untuk sepenggal turut membenarkan penjualan dan minum arak di hotel-hotel tanpa sekatan. Menderita rakyat Trengganu selama lima tahun di bawah pentadbiran nya dulu.

Baru semalam para Mufti bersuara mahu memperbetulkan keadaan dan PAS. Tapi teguran itu di sambut oleh Ketua Dewan Cari Makan PAS dengan sinis dan menempelak para Mufti supaya tidak mencapuri urusan politik PAS! Malaon yang sama juga pernah berkata Ulama perlu Menjadi Umara' dan politik adalah sebahagian daripada ISLAM. Tapi bila para Mufti mula bersuara dan menegur PAS, malaon yang sama dok pusing balik kata-katanya.

Dulu, Hj Hadi dalam amanat pada 1981 kata asas mengkafirkan UMNO kerana agama suku politik suku. Nahai! Sekarang malaon Ketua Dewan cari makan PAS dok kata Mufti jangan campur urusan politik! Tak ke itu bermakna malaon Ketua Dewan Cari Makan PAS buat agama suku politik suku. Tak kafir ka malaon tu? Tapi persoalan itu tak penting. 

Persoalan yang penting ialah terbukti jelas kepada kita semua hipokrasi pemimpin PAS selama ini. Tidak mustahil di masa depan mereka tetap meneruskan hipokrasi mereka ke tahap yang lebih hina lagi demi menjaga airmuka mereka daripada malu. 

Kita biarkan saja depa dok nafi sana sini mengenai sokongan merosot kepada depa sebab itu amat menguntungkan UMNO/BN !

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...