Khamis, 27 Disember 2012

AB HALIM TUAH MANGSA KEGANASAN POLITIK HOLIGAN JALAN PINTAS DAP PKR PAS KE PUTRAJAYA


Baru-baru ini, seorang rakan fesbuker Hamba menjadi mangsa keganasan politik holigan puak pakatama ahzab sasaulisma. Ceritanya begini, beliau adalah anak kariah surau di kawasan kejiranannya. Beliau mendengar ceramah seorang penceramah PAS yang menghina dan mengutok Seri Paduka ayahanda kepada Yang DiPertuan Agong. Beliau menegur perbuatan penceramah tersebut agar berhenti sahaja mengutok dan mencerca. Berlaku pertikaman lidah di antara beliau dengan penceramah pas berkenaan. Baca seterusnya kandungan polis repot oleh Halim Tuah di bawah ini.
























Dan sebagai balasan kepada teguran Ab Halim Tuah tersebut ini berlaku kepada beliau:- 


















Keganasan pas dap pkr tidak dinafikan lagi. Mereka menggunakan keganasan sebagai mengikuti fahaman REVOLUSI yang menjadi tonggak kepada ideologi Sasaulis Demokerat mereka. Mereka berpendapat keganasan yang mereka cetuskan adalah wajar dan munasabah bagi melawan apa yang mereka khayalkan sebagai 'Kezaliman' dan 'Penindasan' pihak yang mereka benci tanpa sebab. 

Mereka sanggup menipud an berbohong bagi menjustifikasikan keganasan amalan politik holigan yang mereka amalkan. Kemudian menyalahkan pihak lawan mereka di atas keganasan mereka. Lihat apa yang berlaku dalam insiden mereka merempuh sekumpulan rakyat ayng membantah secara aman kehadiran mereka di FELDA-FELDA dalam siri jelajah Oren. 



Tidak ada di dalam dunia ini mana-mana negara yang berideologi sasualis demokerat menjadi sebuah negara kebajikan dan demokrasi bebas nepotisma, kronisma dan rasuah. Lihat sahaja apa yang berlaku di Amerika Syarikat. Malah regim-regim Sasaulis Demokerat digulingkan di dalam Arab Spring yang di taja oleh Amerika Syarikat sebuah Negara Induk Sasaulis Demokerat di dunia !. 

Adakah anda mahu puak Pakatam Ahzab Sasaulis mengambilalih pemerintahan daripada BN kemudiannya bakal ditumbangkan oleh Amerika Syarikat seperti yang berlaku pada regim-regim Sasaulis Demokerat di negara-negara Arab yang terbabit di dalam Arab Spring?


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...