Sabtu, 3 November 2012

RAFIZI KETUA GAY JAMBAN PKR MENIPU WARTAWAN DALAM SIDANG MEDIA.

RAFIZI KETUA GAY JAMBAN YG MENIPU WARTAWAN DALAM SIDANG MEDIANYA MENGENAI PENDEDAHAN BAHLOL YANG MENGANTOIKAN PAKATAM AHZAB.


Dr MIM menulis :-

Akhirnya, Rafizi Ramli, pegawai khas Anwar Ibrahim mengikut langkah boss beliau apabila beliau hilang kawalan perasaan dan melenting ditanya soalan-soalan cepumas oleh para wartawan yang hadir menyaksikan aksi sarkis beliau.
Sidang akhbar yang sepatutnya menjadi medan untuk Fizi menyetang DS Nazri Aziz, gagal dan terpalik kembali ke muka anak didikan Anwar ini apabila beliau menyindir dan seperti memperbodoh-bodohkan wartwan yang hadir!
Video di bawah menunjukkan tindakan Fizi yang seperti menghina wartawan dengan berkata, "you have brain you judgelah...."
Ketidakmampuan anak didik Anwar itu untuk mengawal sidang akhbar sehingga menjadi tegang itu jelas sekali di dalam video tersebut.
Malah, pertunjukkan video yang tidak ada bukti menunjukkan anak DS Nazri Aziz itu menyebabkan Fizi terperangkap di dalam permainan murahan beliau sendiri! Pathetic! 
Dan apabila Fizi naik angin dan cuba 'diselamatkan' oleh Tian Chua, Tian Chua yang sebelum ini dikaitkan dengan Yahudi George Soros itu pula mengatakan bahawa video yang dimainkan oleh Fizi Ramli 'tidak jadi bukti'!
Jika video itu 'tidak jadi bukti' maka buat apa Fizi Ramli dan Tian Chua mengadakan sidang akhbar yang berkisar tentang video itu? 

Jom saksikan Sidang Media palaing tak cerdik Rafizi Ketua Gay Jamban dan Pakatam Ahzab:-

BINASALAH PAKATAM AHZAB SELURUHNYA !

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...