Jumaat, 5 Oktober 2012

REFORMASI MB SELANGOR-DARI TAUKE KELAPA SAWIT KE TAUKE AISKRIM JAMBAN.


SINAR HARIAN telah melapurkan kenyataan Azmin Ali bahawa kemungkinan besar beliau lah bakal pengganti Khalid G sebagai Menteri Besar Selangor selepas PRU 13. Kenyataan balas Khalid G pula telah disiarkan oleh SINAR HARIAN pada hari ini. Khalid G di petik sebagai berkata Azmin Ali tak perlu minta maaf di atas kenyataan itu dan itu adalah pendapat peribadinya sahaja tidak mewakili keputusan Pakatam. dengan berkias Khalid G menyatakan tekadnya untuk terus kekal menjadi MB Selangor selepas PRU 13. Ada kemungkinan juga Khalid G meluat dan culas dengan kenyataan angkuh bersifat egoistik Azmin Ali. 

Tapi itulah pakatam sebuah kesepakatan yang hanya tahu berkhianat dan menjahanamkan agama bangsa dan negara. Bukan sahaja Pakatam merosakkan segala-galanya malah Pakatam bersifat destruktif menghancurkan segala-galanya kerana ketamakkan dan sifat hewani yang menguasai minda dan hati mereka.

Pakatam adalah kelompok manusia yang tidak perlu dihormati dan dilayani dengan baik. Mereka adalah agen-agen kemusnahan dan begitu jahat sifat mereka. Hipokrit dan bermuka-muka menjadi pakaian mereka di hadapan rakyat demi meraih simpati belas kasihan dan undi. Tiada maaf bagi mereka. 

Inilah realiti slogan Jom Ubah dan Harapan Baru Ketuanan Rakyat di mana rakyat diperbodohkan dan digula-gulankan dengan pelbagai fitnah tak berasas setiap hari. 

Jangan benarkan Pakatam berkuasa.

Binasalah Pakatam dan cai Pakatam.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...