Selasa, 23 Oktober 2012

OK.. SATU LAGI PERHIMPUNAN PAKATAM RAKSAKSA NAK LAWAN OTORMEN BAKAL TIBA.


GRAND FINAL PR (PAKATAM RAKSAKSA) dengan empat warna utama:-
  • KUNING - untuk BERSIH pembohongan mengenai sistem pilihanraya sbb pakatam raksaksa tau akan kalah dalam PRU 13 dengan Otromen Max.

  • HIJAU   - Kempen pembohongan anti LYNA dan RAPID sebab pakatam raksaksa tahu mereka tak mampu membangunkan negara dan akan kalah dengan Otromen Nexus.

  • MERAH - Kempen pembohongan mengenai Royalti yang bukan menjadi milik PAS Kelantam kerana mereka tahu akan kalah dengan Otromen Tiga

  • OREN   - Kempen pembohongan mengenai FELDA dan FGVH kerana pakatam raksaksa tahu mereka akan kalah dengan Otormen Mebius.
Kepala Raksaksanya ialah Mat Syabu kerana beliaulah yang paling mudah diperkotak-katikan dan paling mudah menjadi bidak untuk dikorbankan. Nampaknya beliau pun rela untuk dikorbankan demi sebuah bau melekat. 

Jadual Perhimpunan Raksaksa tersebut di jangka dilakukan dalam masa terdekat dan Hamba jangkakan ianya kan berlaku pada waktu otromen-otromen berkumpul nanti. Jika tarikahnya di tukar maka masa yang paling sesuai ialah pada ramalan terjadinya kiamat dunia mengikut lagenda kalendar Maya.

Jentera BN perlu lebih tegas dalam berhadapan dengan ancaman baru ini.

Perlu lebih kreatif
Perlu lebih inovatif.
Perlu lebih bersedia.
Perlu lebih bergantung kepada kekuatan sendiri.
Perlu lebih peka

Perlu turun padang dengan segera dan melemahkan semua jentera dan propaganda Pakatam Raksaksa yang menggerakkannya.

Kita semua maklum tujuan Pakatam Raksaksa melakukan perhimpunan-perhimpunan seperti itu. 
Provokasi.
Vandalisma
Aksi lucah Melampau
Aksi Kerasokan hantu    
Merosakkan minda orang awam
Menggangu ketenteraman awam
Merugikan perniagaan 

Jadi Hamba seru kepada rakyat Malaysia lain agar biarkan Pakatam Raksaksa terkinja-kinja dan terluncat-luncat bersendirian sesama kita. Kita pula jangan turut serta kerana kita semua lebih cerdik daripada ketua raksaksa bernama Mat Syabu.



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...