Jumaat, 19 Oktober 2012

DAP.CERDIK MAMPOSKAN PAS GUNAKAN POK NIK.

DAP mampu pengaruhi pemimpin PAS berceramah mengutuk dan memcela bangsa dan agama Islam di khalayak bangsa dan agama Islam di sambut dengan laungan takbir tiga kali. DAP juga mampu  arahkan penyokong PAS mempertahankan DAP dan bendera DAP walaupun Pengerusi DAP Kedah membantah perlaksanaan peraturan pada papan iklan. Malah cacaimarba PAS juga sanggup pertahankan Presiden DAP yang hendak menyaman pemimpin PAS . Apa yang cacaimarba PAS tak sanggup lakukan demi mempertahankan pemimpin DAP? Kalau pemimpin mereka sendiri pun cacaimarba sanggup kianati kerana sayangkan DAP apatahlagi ke atas bangsa Melayu dan agama Islam? DAP bijak dan lebih cerdik daripada  pemimpin PAS kerana pemimpin PAS tak mampu mempengaruhi cacaimarba DAP untuk melakukan demikian kepada PAS.

PAS ibarat bulan rindukan roket dan bertepuk sebelah tangan dalam percintaan dengan DAP. APA yang PAS perolehi daripada DAP? Tapi DAP perolehi penyokong PAS. Kini kesetiaan penyokong PAS beralih daripada PAS kepada DAP.

Tahaluf Siyasi lebih menguntungkan DAP berbanding PAS. Segala cerdik pandai dalam Pas sudah dibahlolkan oleh kecerdikan DAP. Boleh tak anda membayangkan bagaimana cerdiknya DAP memperalatkan PAS dan segala jejuak PAS yang mengaku lebih pandai daripada UMNO tunduk patuh dan taat setia kepada kata-kata perintah DAP. Anda mahu jadi begitu jika pangkah PAS?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...