Ahad, 14 Oktober 2012

AMBIGA & NGO BERSIH MELAKUKAN SUATU PERBUATAN KHIANAT NEGARA !

Hansard Parlimen Australia pada Rabu 10hb Oktober 2012 yang jelas menyatakan Ambiga & Andrew Khoo Membuat representasi Memburukkan Negara dan Membahayakan Kedaulatan Negara di Hadapan Ahli Parlimen Australia. 

Adalah satu perbuatan mengkhianati negara sendiri dan meletakkan kedaulatan negara dalam bahaya bila Ambiga dan Andrew Khoo mewakili NGO BERSIH mendesak kerajaan Australia campurtangan dalam Sistem Pilihanraya Malaysia. Membuat pengaduan palsu dan membuat dakwaan dengan niat jahat kepada mana-mana jawatankuasa dan Badan Bertindak Parlimen mana-mana negara lain adalah perbuatan kianat.Sedangkan perkara / isu tersebut telah diperbincangan dan di ambil tindakan oleh JAWATANKUASA KHAS TERPILIH PARLIMEN yang turut dianggotai oleh ahli Parlimen Pakatam RAK-nyet beberapa bulan yang lalu.

Tindakan Ambiga dan Andrew Khoo sudah melampaui batas sama lah dengan apa yang dilakukan oleh SUARAM. Ambiga dan Andrew Khoo sendiri tahu bahawa isu tuntutan ngo BERSIH sudah pun di terima dan diperbincangkan di Parlimen Malaysia dan tindakan sudah di ambil oleh SPR memperbaiki sistem elektoral Malaysia.

Atas dasar apa Ambiga dan Andrew Khoo pergi mengadu hal / isu / perkara yang telahpun selesai di Malaysia ?

Jikapun Ambiga dan Andrew Khoo tidak mahu dan enggan mempercayai niat baik BN dan SPR di atas keperluan apakah perlu mereka berdua berbohong dan mengkhianati kedaulatan Parlimen dan negara sendiri?

Sedangkan Majlis Peguam Malaysia sendiri pun mempunyai pelbagai skandal pemilihan dan membuat pilihan secara undi pos sehingga pernah di bawa ke mahkamah kerana intergriti sistem undi yang diamalkan dan pengiraan undi. 

Dalam perbahasan tersebut, Senator CARR telah menjawab dengan baik dan mempertahankan kedaulatan Parlimen dan negara Malaysia. Lihatlah sendiri dan nilaikanlah sendiri ! Rakyat Malaysia yang berjiwa pengkianat dan berminda penjajah sanggup membahayakan kedaulatan Parlimen dan negara ini sedangkan ahli Senator luar negara pula yang sanggup mempertahankan kedaulatan Parlimen dan negara Malaysia !

Seterusnya baca di sini ROCKYBRU

2 ulasan:

lanang berkata...

Sebabnya mudah iaitu ambiga danandrew adalah chauvanis india dan cina. Mereka sebenarnya mahu kerajaan yg ditunjangi oleh bukan Melayu. Kalau nak perjuangkan ketelusan dan keadilan pemilihan, sudah tentulah pemilihan jawatan majlis peguam terlebih dahulu di bersihkan dan diperbetulkan.

Unknown berkata...

Salam bro. Sudah tentu sesiapa sahaja yang menerima dana asing daripada kuasa luar dan menjadi barua mereka adalah pengkhianat negara.

Jom ramai-ramai sertai
kumpulan Facebook ini.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...