Sabtu, 8 September 2012

DAKYAH PAKATAM DI FESBUK YANG PERLU ANDA TAHU.

Beginilah Ibaratnya Pepuak Pecacai Pakatam Jahanam Yang Tak Bertamddun da Tak Berpelajaran Tinggi serta Buta serba Serbi. 

Antara lain yang menarik sepanjang minggu ini di fesbuk bila pecacai Pakatam Jahanam bertaraf otak cimpanzi makmal yang suka melancapi minda mereka meroyan mengenai:-
  1. Kenyataan Tun Dr Mahathir mengenai Jalur Gemilang dan idiom bahasa Ingeris yang sering digunakan oleh Tun Dr Mahathir.
  2. Sejarah sebenar asal-usul Sang Saka Malaya yang sememangnya terhasil dan di cipta oleh kelompok Komunis Malaya.
  3. Kenyataan ulama muda pro UMNO dan non-partisan seperti MAZA dan Fathul Bari
  4. Memarahi tindakan Muhammad Ammar memohon maaf. 
  5. Mengenai gambar sambutan hariraya di rumah kediaman rasmi PM oleh BERNAMA. 
Nak gelak pun ada ... nak rasa kesian pun ada ... tapi dah namanya ketaksoban melampau orang cerdik pun boleh jadi bahlol. Tak perlu lah hendak bicarakan kebahlolan melantun-lantun puak Pakatam Jahanam nie sebab memang terbukti mereka tak mampu berhujah walaupun dengan fakta sebesar debu sekalipun. 

Pada 23hb November 2012, rayuan kes liwat II akan di dengar. Pepuak Pakatam Jahanam sudah bersedia untuk melakukan onar. Diharapkan semua jentera bersiap sedia dan mempersiapkan diri untuk menghadapi tindakan paling agresif Pakatam Jahanam. 

Mulai sekarang kita perlu mengekang , menyekat dan berwaspada dengan segala gerakan siber Pakatam Jahanam. Pada kali ini diharapkan agar grup-grup siber yang ada berusaha lebih keras untuk menyekat sebarang propaganda Pakatam Jahanam dari merebak seperti virus wabak penyakit.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...