Selasa, 7 Ogos 2012

MB SELANGOR TOLONG KRONI BERBILION, PAS MASIH KUTIP DERMA.

I Make Tonnes Of Monies  I deserve it As I Worked Hard All The way Bodeking Here and There.

MB SELANGOR melalui MBI mengurniakan pelbagai pakej projek pembangunan bernilai ratusan bilion kepada kroni-kroni korporat nya. Tapi PAS masih di tahap kuis-menguis kutip "Derma Jihad' . Semasa PKR dan DAP Selangor membangsatkan dan mengkeparatkan PAS, penyokong dan ahli PAS masih berfikir bahawa sekutu-sekutu Tahaluf Siyasi mereka menyanjung tinggi dan menghormati mereka. Semakin diperbodohkan oleh PKR & DAP semakin bangga pula PAS melingkupkan penyokong dan ahli mereka sendiri. Lihat di abwah ini senarai projek-projek PKNS yang dihadiahkan oleh PKR Selangor sebagai tanda kasih sayang mereka kepada kroni PKR. 


PKR dan DAP Selangor turut mengkhianati penubuhan asal PKNS dan menjadikan PKNS sebagai lubuk memperkayakan kroni mereka. Semasa di bawah pentadbiran Khir Toyo dahulu, PKNS digunakan bagi membangunkan perumahan mampu beli untuk rakyat. Kini PKNS senyap sunyi dari membina se unit rumah mampu beli untuk rakyat. 


Paling menyedihkan bila PKR dan DAP Selangor memaksa KHSB membeli hutang Talam Corporation dengan menggunakan Dana Awam untuk rakyat. 


Selain itu, PKR Selangor turut menghadiahkan Projek bernilai RM50 bilion kepada kroni mereka bagi membersihkan Sungai Klang yang masih tak bersih-bersih lagi sampai sekarang. 

Begitu hebat PKR dan DAP mengkeparatkan dan membangsatkan rakyat Selangor. Segala kejahatan ini di tutup oleh PAS Selangor yang berfungsi hanya sebagai 'Pak Turut dan Angguk-angguk'. 

PKR dan DAP Selangor begitu beriya benar mengumpulkan sebanyak mana dana pilihanraya pada kali ini. Dengan ugutan enggan membubarkan DUN serentak dengan pembubaran Parlimen, Pakatam membeli masa untuk memenuhkan Dana Pilihanraya mereka. 

Akhirnya rakyat juga yang rugi akibat perbuatan-perbuatan khianat PAS DAP PKR. 


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...