Rabu, 22 Ogos 2012

KETUA ASSOBIYAH TEGAR GAMPANG BUDU INGKARI PERINTAH ALLAH TA'ALA.


Bapak Kepala Beso Assobiyah Tegar Gampang Budu yang menjadi Mursyi-DOL Am PAS merangkap Menteri Beso Kelate yang di sangka waliyullah, warisatul anbiyaa' .. masya-Allah ! Dah mula berbunyik menunjukkan kasih sayang kepada kafir harbi cauvinis rasis DAP. Beliau begitu gembira mengingkari perintah Allah Ta'la mempertahankan perpecahan ummah dengan penuh bongkak dan angkoh berkata:-
"Pelik apa, kalau (Datuk Mohd) Asri (Muda) yang berpuluh tahun menjadi Presiden Pas boleh masuk Umno, jadi Nasharudin juga akan turut berbuat demikian," katanya kepada Bernama di sini, hari ini."
Manusia tua renta jahanam inilah penyebab utama ummah berpecah belah selama hampir 22 tahun. Masih tak sedor diri yang dah di panggil setiap saat oleh malaikat Izrail ke lobang kubur tapi masih hendak ingkar perintah Allah Ta'ala berkenaan dengan perpaduan ummah. 

Manusia tua renta yang tak berguna tu masih di sembah-puja oleh pentaksubnya. Menyesatkan ummah pada setiap masa. Mewariskan persengketaan peribadinya kepada generasi muda. 


Manakala Pemuda PAS Kelantan pula untuk mencelah apabila Setiausahanya Mohd Nuri Mat Yaacob berkata; "Jika beliau (Nasharuddin) sudah tidak berminat bersama-sama dengan PAS, amatlah wajar untuk beliau meletakkan jawatan sebagai Ahli Parlimen Bachok daripada terus menerus mengkhianati amanah yang diberikan oleh rakyat Bachok di dalam PRU12 yang lalu."

Inilah pepuak politik gampang budu cap Panadol Putih yang hanya memikirkan perot mereka sahaja di mana-mana. Suka mengimpot budaya gampang budu mereka di mana-mana. Suka mengajarkan orang  lain menjadi gampangan budu seperti mereka. 

Ke mana halatuju mereka sebenarnya? Yang pasti mereka bukan menuju kepada kejayaan dan kebahgiaan tetapi mereka menuju ke jurang kehancuran dan kemusnahan !

Adakah anda ingin bersama pepuak politik gampang budu tersebut untuk menuju kehancuran dan kemusnahan???? 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...